  • 1. Data: 2004-08-05 09:32:50
    Temat: Czy płaci się podatek za przekaz pienięzny z zagranicy ?
    Od: "Alexa" <a...@w...pl>

    Ojciec chce mi przysłac pewną sumę pieniedzy na nowy samochód.
    Zastanawia mnie jak wyglada sprawa podatakowa tzn:

    - czy będzie trzeba zapłacić podatek np. od darowizny, bo nie wiem jak to
    traktować
    - ile on wynosi
    - kiedy trzeba zapłacić, tzn czy powinno się samemu zgłosić do US że się
    kupiło i wtedy zapłacić czy nie zgłaszać wogóle i czekać na jakieś świstki z
    US ...

    ps. sorki za tak banalne pytania ale jestem pierwszy raz w takiej sytacji i
    fajnie by było uniknąć nieprzyjmeności ze strony US jak i nie zapłacić za
    dużo podatku ..