  • 1. Data: 2004-09-12 08:29:21
    Temat: legalnosc sprzedazy
    Od: "wodny" <e...@w...pl>

    witam
    chcialem ze znajomym na zblizajace sie swieto zmarlych zajac sie przez okres
    dwoch dni sprzedaza zniczy na przycmentarnym terenie. Oboje pracujemy w
    innych miejscach i chcielismy sobie tylko dorobic - wiem ze musze sobie w
    urzedzie miasta zalatwic miejsce na okres tego czasu za drobna odpatnoscia -
    jestem w tym temacie zielony dlatego chcialem sie zapytac czy wogole nie
    posiadajac dzialanosci gospodarczej moge sobie samowolnie sprzedawac
    znicze - czy jest jakis podatek zryczaltowany ?, gdzies mi sie obilo o uszy
    ze moge zarobic do okreslonej kwoty cos kolo 2 tys i wtedy bedzie ok.
    Prosze o info bo nie chce wyjsc na kretyna idac i zalatwiajac sobie miejsce
    na sprzedaz.
    PS. jak tak sobie patrze to coroku coraz wieksza iloc ludzi sie tym zajmuje
    i nie sadze aby wszyscy mieli dzialalnosc
    pozdro
    swobdny

    --

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    My web: www.kultkazikas.prv.pl

  • 2. Data: 2004-09-12 09:09:37
    Temat: Re: legalnosc sprzedazy
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    - wiem ze musze sobie w
    > urzedzie miasta zalatwic miejsce na okres tego czasu za drobna
    odpatnoscia -

    no zebys sie nie zdziwil :) ni jest to taka drobna platnosc

    > jestem w tym temacie zielony dlatego chcialem sie zapytac czy wogole nie
    > posiadajac dzialanosci gospodarczej moge sobie samowolnie sprzedawac
    > znicze -

    nie!

    > czy jest jakis podatek zryczaltowany ?,

    jaka forme opodatkowania wybierzesz to juz inna sprawa

    > gdzies mi sie obilo o uszy
    > ze moge zarobic do okreslonej kwoty cos kolo 2 tys i wtedy bedzie ok.

    moze Ci sie obilo o uszy umowa-zlecenie gdzioe mozesz zarobic (jezeli dobrze
    pamietam) do 10 tys. i pozniej musisz podatek zaplacic.

    P.

  • 3. Data: 2004-09-12 11:41:10
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 12 Sep 2004 11:09:37 +0200, "Przemek R."
    pl> wrote:

    >moze Ci sie obilo o uszy umowa-zlecenie gdzioe mozesz zarobic (jezeli dobrze
    >pamietam) do 10 tys. i pozniej musisz podatek zaplacic.
    a co to za ograniczenie do 10.000?

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 4. Data: 2004-09-12 13:12:52
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > a co to za ograniczenie do 10.000?

    cos slyszlaem (albo w radiu albo w tV) ze w momencie dojscia do kwoty 10 000
    przy pracach na umowe zlecenie
    musimy zaplacic podatek, ale lapy sobie obciac nie dam.

    P.

  • 5. Data: 2004-09-12 16:33:19
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 12 Sep 2004 15:12:52 +0200, "Przemek R."
    pl> wrote:

    >cos slyszlaem (albo w radiu albo w tV) ze w momencie dojscia do kwoty 10 000
    >przy pracach na umowe zlecenie
    >musimy zaplacic podatek, ale lapy sobie obciac nie dam.
    Podatek placi sie od kazdej kwoty... Chocby na umowie bylo 50 zl.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 6. Data: 2004-09-13 08:11:18
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Podatek placi sie od kazdej kwoty... Chocby na umowie bylo 50 zl.

    no to moze to co slyszalem czegos innego dotyczylo, kojarzysz moze czego?
    granica wynosila 10 000 i bylo to zwiazane wlasnie chyba z umowami -
    clecenie

    P.

  • 7. Data: 2004-09-13 08:54:29
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Przemek R. wrote:

    > no to moze to co slyszalem czegos innego dotyczylo, kojarzysz moze
    > czego? granica wynosila 10 000 i bylo to zwiazane wlasnie chyba z
    > umowami - clecenie

    Może VAT?
    Nadal są wątpliwości w kwstii VAT-u od umów zleceń

  • 8. Data: 2004-09-13 17:07:48
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 13 Sep 2004 10:11:18 +0200, "Przemek R."
    pl> wrote:

    >no to moze to co slyszalem czegos innego dotyczylo, kojarzysz moze czego?
    >granica wynosila 10 000 i bylo to zwiazane wlasnie chyba z umowami -
    >clecenie
    Byc moze podatku VAT, ale szczegolow nie znam.
    Zaliczke na dochodowy odprowadza sie praktycznie zawsze.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?