  • 1. Data: 2004-09-12 08:53:23
    Temat: Odmowa przyjęcia części długu przez wierzyciela
    Od: Kamil Szewczyk <k...@p...onet.pl>

    KPC: Art. 450. Wierzyciel nie może odmówić przyjęcia świadczenia
    częściowego, chociażby cała wierzytelność była już wymagalna, chyba że
    przyjęcie takiego świadczenia narusza jego uzasadniony interes.

    Jakie są przykłady naruszenia interesu wierzyciela poprzez częściową
    płatność ze strony dłużnika? Brak mi wyobraźni i doświadczenia.

  • 2. Data: 2004-09-12 09:24:19
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Kamil Szewczyk wrote:
> [...]
    >
    > Jakie są przykłady naruszenia interesu wierzyciela poprzez częściową
    > płatność ze strony dłużnika? Brak mi wyobraźni i doświadczenia.

    A kto powiedział, że chodzi o płatność?

    KG

  • 3. Data: 2004-09-12 11:21:47
    Od: "Julek" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil Szewczyk" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ci12pu$adl$1@news.onet.pl...
    > KPC: Art. 450. Wierzyciel nie może odmówić przyjęcia świadczenia
    > częściowego, chociażby cała wierzytelność była już wymagalna, chyba że
    > przyjęcie takiego świadczenia narusza jego uzasadniony interes.

    Co wolisz - przednią połowę samochodu, czy tylną? :)

    Pozdrawiam, Juliusz Romanowski

  • 4. Data: 2004-09-12 20:32:26
    Od: Kamil Szewczyk <k...@p...onet.pl>

    kam wrote:

    > A kto powiedział, że chodzi o płatność?
    >
    > KG

    przypuscmy, ze ja to powiedzialem, nie chodzi mi o analize artykulu
    tylko konkretny przyklad - powiedzmy niezaplacone faktury.