  • 11. Data: 2004-05-10 02:40:50
    Temat: Re: legalnosc ?
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> niebacznie popelnil
    news:c7mm0h$g6j$1@news.onet.pl:

    > Odwieczny problem mnie nurtujący. Nie wiem. W tym wypadku prawo
    > nie nadążyło za rozwojem techniki.
    AFAIK w PL wywodzi się gdzie fakt zamieszczenia tłumaczeń
    ma "skutki prawne" - a co to znaczy - do prawników.

    --
    pozdro
    poreba

  • 12. Data: 2004-05-10 05:15:55
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "MadMax" <m...@z...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Złodzejem nie jestem. Tłumaczenie filmu robią ludzie za darmo jeśli to
    > przestępstwo prosze o artykuł pod
    > który to podchodzi.

    Ochrona praw autorskich. Sciezke dzwiekowa mozesz sobie przetlumaczyc na
    wlasny uzytek. Juz jej bezplatne rozpowszechnianie bez zezwolenia autora
    jest naruszeniem jego praw.

    --
    SQLwysyn
    of you." - Larry Flynt

  • 13. Data: 2004-05-10 08:21:08
    Od: "MadMax" <m...@z...edu.pl>

> [...]
    >
    > To bardzo fana idea. Jednak z punktu widzenia prawa nic nie zmienia.
    > Gdybyś to dystrybuował za darmo w odniesieniu do filmu rozprowadzanych w
    > Polsce, to jeszcze można by było uznać że nie nosi o znamion przestępstwa,
    > bo brak tu szkodliwości społecznej czynu. Taki głuchoniemy kupuje sobie
    > oryginalny film i podstawia Twój dubing.

    > Ja nie pisałem o podżeganiu do przestępstwa, ale o pomocnictwie. Ktoś
    > rozprowadza nielegalne kopie filmów z zachodu w Polsce, a Ty mu to
    > ułatwiasz, dodając tłumaczenie. Gdyby nie to, to jemu by było trudniej

    No tak ale patrzac tymi kryteriamy nóż pomaga przestępcą zabijać... :P