  • 11. Data: 2007-03-29 13:36:01
    Temat: Re: legalne ściaganie filmów
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 29.03.2007 akanid <a...@w...pl.bezspamu> napisał/a:
    > 1. Bez zezwolenia twórcy wolno nieodpłatnie korzystać z już
    > rozpowszechnionego utworu w zakresie własnego użytku osobistego. Przepis
    > ten nie upoważnia do budowania według cudzego utworu architektonicznego
    > i architektoniczno-urbanistycznego.
    > 2. Zakres własnego użytku osobistego obejmuje krąg osób pozostających w
    > związku osobistym, w szczególności pokrewieństwa, powinowactwa lub
    > stosunku towarzyskiego.

    I gdzie tu widzisz związek osobisty i pokrewieństwo?

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2007-03-29 13:37:11
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 29.03.2007 Karol Makowski <s...@B...org> napisał/a:
    > Tak.

    Podstawa prawna?

    > PS: Na VHS też sobie nie możesz nagrać?

    Nie.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2007-03-29 13:55:49
    Od: Karol Makowski <s...@B...org>

    On Thu, 29 Mar 2007 21:37:11 +0800, Marcin Debowski wrote:

    > Podstawa prawna?

    Dozwolony użytek chronionych utworów
    Art 23.

    > Nie.

    Podstawa prawna?

    --
    spaceman

  • 14. Data: 2007-03-29 13:56:13
    Od: Karol Makowski <s...@B...org>

    On Thu, 29 Mar 2007 14:37:18 +0200, Henry (k) wrote:

    > Nie

    Tak

    > A co ma wspólnego nagrywanie tego co akurat leci w TV ze ściąganiem
    > filmów z sieci?

    Jedno i drugie zostało nagrane z telewizji.

    --
    spaceman

  • 15. Data: 2007-03-29 13:56:38
    Od: Radoslaw Korzeniewski <r...@g...com>

    m napisał(a):
    > Witam
    > Chcia?bym poraae z sieci P2P filmy, które by?y wy?wietlane w telewizji
    > (stacje pa?stwowe i prywatne) czy mog? to zrobiae legalnie ?

    Jeśli to taka sieć że w trakcie pobierania plików jednocześnie je
    udostępniasz to nie możesz tego robić.

    > O filmach i muzyce na kasetach, których mam legalne no?niki wiem, ?e mog?
    > sobie je pobraae z sieci i trzymaae jako kopie.

    To samo co powyższe, jeśli w trakcie tego pobierania następuje
    jednocześnie udostępnianie, to nie możesz tego robić.

    pozdr

    Radek

  • 16. Data: 2007-03-29 13:57:07
    Od: Karol Makowski <s...@B...org>

    On Thu, 29 Mar 2007 21:36:01 +0800, Marcin Debowski wrote:

    > I gdzie tu widzisz związek osobisty i pokrewieństwo?

    Nigdzie, ale jest stosunek towarzyski. Mam stosunek towarzyski
    z kolegą z USA, który udostępnił mi na P2P serial.
    Uduwodnisz, że bylo inaczej?

    --
    spaceman

  • 17. Data: 2007-03-29 14:02:40
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Marcin Debowski napisał(a):

    > Nie.

    tak o ile klientem p2p bedzie np Emule Flux :)

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 18. Data: 2007-03-29 14:52:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin Debowski napisał(a):

    > Nie.

    Kłamiesz.

  • 19. Data: 2007-03-29 18:32:02
    Od: Kinky <o...@d...com>

    On Cz 29 mar 2007 03:57:07p Karol Makowski <s...@B...org> wrote
    in news:slrnf0nhdj.1c7j.spaceman@prozac.bsdzine.org

    > Nigdzie, ale jest stosunek towarzyski. Mam stosunek towarzyski
    > z kolegą z USA, który udostępnił mi na P2P serial.
    > Uduwodnisz, że bylo inaczej?

    Udowadniac to bedzie musial oskarzony, ze mial stosunek (towarzyski) z
    kolega z USA. Oczywiscie bedzie mogl probowac wciskac taki kit sedziemu,
    ale zgadnij jak konczyly sie podobne sprawy?

  • 20. Data: 2007-03-29 19:52:44
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Kinky <o...@d...com> napisali:

    > Udowadniac to bedzie musial oskarzony, ze mial stosunek (towarzyski) z
    > kolega z USA.

    Bzdura. Nikomu nie musze udowadniac stosunkow towarzyskich, ani nawet nie
    musze kogokolwiek informowac skad mam dany film, czy muzyke.