  • 21. Data: 2003-12-22 10:29:44
    Temat: Re: legalne oprogramowanie + pirat
    Od: Arek <a...@e...net>

    Paweł Baranowski rzecze:
    > Myślę, że człowiek, którego skazania byłem świadkiem, był mniej ubawiony.
    > Rok 1991 bądź 1992, a ja sobie spokojnie to protokołowałem w 2 instancji
    > jako aplikant sądowy.
    >
    > A teraz... w istocie buacha, cha, cha, cha, cha !!!!!

    Rok 1991/92 ? W istocie miałeś człowieku omamy!

    ubawiony po pachy
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 22. Data: 2003-12-22 10:35:22
    Temat: (OT) Re: legalne oprogramowanie + pirat
    Od: "Paweł Baranowski" <p...@p...fm>

    > Paweł Baranowski rzecze:
    > Rok 1991/92 ? W istocie miałeś człowieku omamy!
    >
    > ubawiony po pachy

    A teraz możesz wytłumaczyć dlaczego?
    Pozdr. - PB

  • 23. Data: 2003-12-22 20:47:48
    Temat: Re: (OT) Re: legalne oprogramowanie + pirat
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    p...@p...fm news:KNzFb.183412$dt3.18507@news.chello.at

    > A teraz możesz wytłumaczyć dlaczego?

    Moze arni myslal ze to o nim mowisz? A buzdygan przez BSA to byl chyba w
    1999 (czy 2000) ukarany afair?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____, UWAGA - czy bedziesz pobity

    Rafal 'Raf256' Maj X-( * ) za pisanie na news? Przeczytaj:
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------" http://www.raf256.com/arnold/

  • 24. Data: 2003-12-23 15:24:15
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Paweł Baranowski" <p...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:BlzFb.183139$dt3.171458@news.chello.at...

    > A teraz... w istocie buacha, cha, cha, cha, cha !!!!!

    Tak właśnie śmiali się zomowcy bijąc biednego buzdygana po czerepie w
    stanie wojennym.
    I od tego mu się całkiem mózg ".popsował".
    Tak więc tymi atakami arka się kolego nie przejmuj;)

    Pozdr
    Leszek

  • 25. Data: 2003-12-23 20:55:45
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Leszek w wiadomości <bs9mmp$qjo$1@topaz.icpnet.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Tak właśnie śmiali się zomowcy bijąc biednego buzdygana po czerepie w
    > stanie wojennym.

    Nikt go nie bił. Andrzej Buzdygan był esbeckim kapusiem, donosił na
    kolegów w LZN. Do dziś ma zegarek Ruhla z dedykacją "za efektywną
    współpracę" od milicji z Psiego Pola (pl. Gottwalda).
    Wrzućcie tego HWDP do filtra bo się rzygać chce.

    --
    Olgierd
    "Nie można usprawiedliwiać istnienia żadnego państwa o szerszym zakresie