  • 31. Data: 2015-03-11 09:41:58
    Temat: Re: leczenie przymusowe
    Od: "marek" <v...@p...fm>

    > Po raz kolejny: oskarżenie nie jest wyrokiem. Wyrok wydaje sąd.

    ale oskarżony musi tracić swój cenny czas, psuć sobie nerwy i udowadniać
    przed sądem że nie jest wielbłądem ...

    a jak juz udowodni że nie jest wielbłądem to ja sie pytam -- Kto za to płaci
    ??
    bo na pewno nie oskarzyciel ze swojej kieszeni

  • 32. Data: 2015-03-11 09:57:10
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "marek" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

    > ale oskarżony musi tracić swój cenny czas, psuć sobie nerwy i udowadniać
    > przed sądem że nie jest wielbłądem ...

    Jakim sądem? W historii którą przedstawiłeś, sąd jescze nie występuje.
    Na razie jest zgłoszenie, prokurator próbuje wyjaśnić o co chodzi, a Twój
    bohater to uniemożliwia. Skoro chce usilnie iść do sądu i tam to załatwiać,
    to jego problem.

    > a jak juz udowodni że nie jest wielbłądem to ja sie pytam -- Kto za to
    > płaci ??
    > bo na pewno nie oskarzyciel ze swojej kieszeni

    Nie, przygłup, który ma nosie system prawny. Jego wybór.

    Wiwo

  • 33. Data: 2015-03-11 16:15:16
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    marek <v...@p...fm> wrote:

    > czyli rozumiem że posądzić o wszystko mozna każdego ,,, a potem tłumacz się
    > obywatelu przed sądem że nie jesteś wielbładem :))

    Niestety można...

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 34. Data: 2015-03-11 16:19:15
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    marek <v...@p...fm> wrote:

    > po miesiącu zaczeły mu przychodzić wezwania z prokuratury że ma się zgłosić
    > do prokuratury celem badania....

    Iść, pogadać, wyjaśnić, mieć spokój.

  • 35. Data: 2015-03-11 16:44:28
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .03.2015 o 16:19 Gof <g...@s...invalid> pisze:

    > Iść, pogadać, wyjaśnić, mieć spokój.

    Racja.
    Odmawianie współpracy jest najgorszym możliwym rozwiązaniem.
    Proponuję poczytać:

    http://www.infor.pl/prawo/pomoc-spoleczna/przemoc-w-
    rodzinie/250000,Przymusowe-leczenie-alkoholika.html

    --
    Trefniś

  • 36. Data: 2015-03-11 21:17:33
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Wiwo"

> [...]

    bohater to uniemożliwia. Skoro chce usilnie iść do sądu i tam to załatwiać,
    ---
    Powiedział Ci, że chce iść do sądu ? ŁAAAAAAAAAAŁ

  • 37. Data: 2015-03-11 21:19:57
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Trefniś"

    > Iść, pogadać, wyjaśnić, mieć spokój.

    Racja.
    Odmawianie współpracy jest najgorszym możliwym rozwiązaniem.
    ---
    Jak za dawnych czasów :-)

  • 38. Data: 2015-03-11 21:46:27
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .03.2015 o 21:19 re <r...@r...invalid> pisze:

    > Użytkownik "Trefniś"

    > Racja.
    > Odmawianie współpracy jest najgorszym możliwym rozwiązaniem.
    > ---
    > Jak za dawnych czasów :-)

    Ależ deklarowanie chęci współpracy (nawet nieszczerze!) potrafi załatwić
    wiele spraw polubownie.
    Stawanie okoniem "dla zasady" prawie zawsze wywołuje niechęć strony
    przeciwnej.

    To jest niezależne od czasów - tak działają ludzie zawsze i od zawsze.

    Podlinkowałem - prokurator (uzasadniając brakiem chęci współpracy) może
    wnioskować o dwutygodniowe badanie w zakładzie. Sąd nie miałby powodu
    odmówić.

    --
    Trefniś

  • 39. Data: 2015-03-11 22:35:22
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Trefniś"

> [...]
    > ---
    > Jak za dawnych czasów :-)

    Ależ deklarowanie chęci współpracy (nawet nieszczerze!) potrafi załatwić
    Ciekawy jestem czy rozmawiałeś kiedykolwiek z prokuratorem ?

  • 40. Data: 2015-03-12 00:51:34
    Od: "Moonsky" <j...@v...net>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Trefniś"

    > Racja.
    > Odmawianie współpracy jest najgorszym możliwym rozwiązaniem.
    > ---
    > Jak za dawnych czasów :-)

    Obawiam się, że ta nowa, wesoła ekipa lemingów, nie skojarzy o co ci chodzi.
    Oni mają zryte czapy, dlatego właśnie są tacy. Przymusowe leczenia,
    pogadanie z prokuratorem, sąd, jako miejce władzy absolutnej...
    Czy już mamy faszyzm, czy dopiero idiotyzm?

    Moonsky