  • 11. Data: 2002-08-08 11:04:15
    Temat: Re: leasing - czy da sie z niego 'wyjsc'
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak <b...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aite7s$at$...@g...uci.agh.edu.pl...

    > Chyba zle zrozumialem...
    >
    > Czlowiek "ma koszty", a Pan ktory lizingowwal samochod nadal nim
    jezdzi....

    > To kto komu ma dac buzki ?
    > Jaki koszt ma podatnik z skladnika majatku, ktorego ne uzywa ?

    Myślałem, że Pańskie oburzenie jest żartobliwe, a w takich przypadkach
    zwykle dodaje się taki uśmieszek i nie ma wątpliwości, że to żarcik. A to
    było serio?!?!
    No cóż, fakty są takie, że niektórzy podatnicy (a właściwie każdy kto ma
    taką sposobność) wpisują w koszty prowadzonej działalności również wydatki
    faktycznie z nią nie związane i w ten sposób zminiejszają płacone podatki.
    Pan o tym nie wiedział? Ach, Pan z Marsa!

    Pozdrowienia z Ziemi
    Alek

  • 12. Data: 2002-08-08 11:21:05
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Alek" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Myślałem, że Pańskie oburzenie jest żartobliwe, a w takich przypadkach
    > zwykle dodaje się taki uśmieszek i nie ma wątpliwości, że to żarcik. A to

    Bylo "pol zartem pol serio".
    A "buzki" daje zupelnie wyjatkowo (jak przy okazji prawniczek z Krakowa
    -jeszcze raz serdeczne pozdrowienia).

    Boguslaw