  • 1. Data: 2005-10-13 12:24:57
    Temat: kwaterunkowe prawo do lokalu można odkupić?
    Od: "Adam Puzio" <p...@a...pl>

    Czy można kupić od osoby zajmującej mieszkanie na podstawie jekiś
    przydziałów/ decyzji wydanych za PRL prawo do zajmowania takiego mieszkania
    jakoś legalnie?

    Czy lepiej to zrobić poprzez zameldowanie siebie i wymeldowanie tamtej
    osoby.

    Znajomy nie potrzebuje już mieszkania, może wyjedzie za granicę ale nie chce
    stracić za darmo mieszkania, zaś ja potrzebuej mieszkania bo mi jeszcze nie
    zwrócono moje mieszkanie objęte dekretem Bieruta z 26 X 1945r.
    Czy da się to jakoś legalnie załatwić?