  • 11. Data: 2005-09-03 10:44:14
    Temat: Re: kupno sterydow anabolicznych
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Hallucinogen" <h...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dfaivm$8eg$1@news.onet.pl...
> [...]
    > wpłaciłem odpowiednia sumę pieniędzy na podane konto. Po czym gościu mnie
    > poinformował ze jest z policji i zostanę oskarżony o próbę kupna sterydów
    > anabolicznych za co grozi mi 4 lata i 10 tys grzywny. Co bardziej dziwne
    > udało mi sie z nim dogadać i podobno jeżeli wpłacę 100zł to zapomina o
    > sprawie. Mam w związku ze swoją głupotą pytanie. Czy za to ze próbowałem
    > przez neta kupić sterydy grozi mi cos skoro nie otrzymałem nic czego
    > oczekiwałem, a może po prostu ktoś robi sobie ze mnie jaja i naciąga
    > naiwniaków takich jak ja. wyłudzając pieniądze. Pomocy!!!

    po pierwze jest to ewidentne podzeganie wiec nawet gdyby to byla policja
    to powinna podpowiedziec tak samo jak ty, a po drugie zastosowal grozbe
    karalna,
    (moz jeszcze falszywie podaje sie za funkcjonariusza)
    idz to zglosic na policje.

    P.

  • 12. Data: 2005-09-03 11:47:18
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Jacek23 napisał(a):
    > heheh a potem bedzie mial wjazd na chate ponurych karkow ,i skonczy w
    > ziemi:)

    Bez jaj, to jakiś dupek a nie ponure karki. jak poczuje twady stołek to
    będzie sikał po nogach.

  • 13. Data: 2005-09-03 14:09:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > Jołmen!
    > Już wieszcz Rosiewicz twierdził, ze ta cała drogówka to przebierańcy

    Skorumpowany może być policjant, a nie policja. Drobna, często
    pomijana, różnica.

  • 14. Data: 2005-09-04 02:06:10
    Od: "albert" <a...@w...pl>

> [...]
    > prostu ktoś robi sobie ze mnie jaja i naciąga naiwniaków takich jak ja.

    heh ja bym mu tak odpisał
    przykro mi ale to ja jestem policja i to taka nasza prowokacja
    i nie będziemy się tu bawic w żadne 100 zł
    tylko masz chłopaku przynieść 10 000 zł za 48 godzin pod pałac
    kultury...........
    jak masz siostrę to też możesz przyprowadzić jako odsetki

    poziom podobny więc wszystko gra
    a może sobie poużywasz i jeszcze kasiorka zostanie........:)))))))))

  • 15. Data: 2005-09-04 08:08:26
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "albert" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > poziom podobny więc wszystko gra
    > a może sobie poużywasz i jeszcze kasiorka zostanie........:)))))))))

    kase odda przed odsiadka

    P.