  • 11. Data: 2007-06-14 12:22:02
    Temat: Re: kupno samochodu przez osobę z podwójnym obywatelstwem
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:f4raen$n69$1@news.onet.pl...

    > No. Ale tamten chce jeździć u siebie na polskich. Więc jeśli to Niemcy
    > lub
    > Irlandia to nie wolno. Gdzie indziej pewnie podobnie.

    a jak mnie irlandzka albo niemiecka policja zmusi do przerejestrowania
    firmowego samochodu?
    dodam ze firmy zarejestrowanej w polsce?
    chciec moga, ale na ich chciejstwie sie skonczy jak sie ktos uprze

    > a) w przeciągu 24 godzin od przyjazdu do Irlandii zarejestrować pojazd w
    > najbliższym Urzędzie Rejestracyjnym (Vehicle Registration Office). Z
    > obowiązku rejestracji pojazdu zwolnione są jedynie osoby wjeżdżające do
    > Irlandii w celach turystycznych na okres nie dłuższy niż 2 tygodnie.

    wyjatkowo kretynski przepis, jednak do obejscia, jak wyzej :)

  • 12. Data: 2007-06-14 13:08:48
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    szerszen napisał(a):
    > Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > a jak mnie irlandzka albo niemiecka policja zmusi do przerejestrowania
    > firmowego samochodu?
    > dodam ze firmy zarejestrowanej w polsce?

    Niemiecka ostatnio zrywa tablice siłą.
    Jest gdzieś artykuł dzisiaj... na wyborczej może.

    Stach

  • 13. Data: 2007-06-14 15:48:35
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 14 czerwca 2007 14:22
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f4rbt9$gjp$1@opal.futuro.pl>):

    > a jak mnie irlandzka albo niemiecka policja zmusi do przerejestrowania
    > firmowego samochodu?

    A przeczytałeś to z dzinnika z niemiec? :D

    > dodam ze firmy zarejestrowanej w polsce?
    > chciec moga, ale na ich chciejstwie sie skonczy jak sie ktos uprze
    > wyjatkowo kretynski przepis, jednak do obejscia, jak wyzej :)

    Nie wiem jak sprawa się ma z firmowymi.... Nie wnikałem aż tak... Ale sam
    widzisz....

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: z...@w...pl, t...@l...pl, e...@e...edu.pl,
    i...@k...com.pl, h...@k...com.pl, p...@f...hu

  • 14. Data: 2007-06-14 15:49:11
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 14 czerwca 2007 15:08
    (autor Krzysztof Stachlewski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f4ree5$dvl$1@node1.news.atman.pl>):

    > Niemiecka ostatnio zrywa tablice siłą.
    > Jest gdzieś artykuł dzisiaj... na wyborczej może.

    Jak ja lubię jak ktoś nie czyta tego co piszę :D

    http://www.dziennik.pl/Default.aspx?TabId=14&ShowArt
    icleId=48566