  • 11. Data: 2007-01-01 21:36:20
    Temat: Re: kupno mieszkania na licytacji komorniczej a lokatorzy - pytanie
    Od: Rafal M <rafalm1980_nospam@_gmail_.com>

    Rafal M napisał(a):

    > wiem, ale moze znajdzie sie jakis bug w przepisach ... :)

    dobra przemyslalem sprawe, wlasciwie to jest brak przepisow, albo
    przepisy mozna interpretowac na rozne sposoby ... jak prawo bedzie jasne
    i czytylne, wtedy mozna zaczac cos robic, ale napewno nie teraz ...
    zreszta jakos to wszystko mi smierdzi

  • 12. Data: 2007-01-01 22:44:45
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Rafal M" <rafalm1980_nospam@_gmail_.com> wrote in message

    > bylbym wlascicielem (papier + notariusz), zameldowany, tzn chcesz
    > powiedziec ze nie moglbym sie wprowadzic do wlasnego mieszkania, nic nie
    > rozumiem ...

    nie mógłbyś. Jesteś właścicielem.
    Ale chwilowo w posiadniu tego mieszkania są inni lokatorzy.
    Musisz wejść w posiadania tego mieszkania.
    Bycie właścicielem a posiadanie (w celu użytkowania np. ) to nie to samo.

  • 13. Data: 2007-01-02 01:27:59
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Rafal M napisał(a):

    > tak z ciekawosci pytam, czy takie prawo (ze nie mozna wymeldowac) to na
    > calym swiecie czy tylko w Polsce?

    to jedyny przyklad prawa relnie chroniacy przestepcow (ludzi ktorzy by w
    normalnym kraju byli przestepcami)

  • 14. Data: 2007-01-02 02:46:17
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Sowiecki Agent" <p...@t...gazeta
    .pl>
    wrote in message news:encced$3o6$1@inews.gazeta.pl...

    > to jedyny przyklad prawa relnie chroniacy przestepcow (ludzi ktorzy by w
    > normalnym kraju byli przestepcami)

    A mógłbyś wymienić inne kraje i jakie tam sa rozwiązania prawne?

  • 15. Data: 2007-01-03 08:26:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafal M wrote:

    > bylbym wlascicielem (papier + notariusz),

    To, że jesteś właścicielem nieruchomości nie oznacza, że dana
    nieruchomość staje się eksterytorialna i możesz sobie własne prawa stanowić.

    > zameldowany, tzn chcesz

    Nie możesz się zameldować, póki nie zamieszkać. Zresztą meldunek żadnych
    praw nie daje - to tylko ewidencja ludności (żeby tzw. organa wiedziały,
    gdzie człowieka szukać ;)

    > powiedziec ze nie moglbym sie wprowadzic do wlasnego mieszkania, nic nie
    > rozumiem ...

    To jest akurat dość jasne.

  • 16. Data: 2007-01-03 08:27:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafal M wrote:

    > tak z ciekawosci pytam, czy takie prawo (ze nie mozna wymeldowac) to na
    > calym swiecie czy tylko w Polsce?

    Przeczytaj sobie łaskawie ustawę o ewidencji ludności i przestań mieć
    stalinowskie poglądy na temat "mocy" meldunku.

  • 17. Data: 2007-01-03 08:28:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent wrote:

    > to jedyny przyklad prawa relnie chroniacy przestepcow (ludzi ktorzy by w
    > normalnym kraju byli przestepcami)

    Bredzisz straszliwie.