  • 1. Data: 2010-11-16 15:10:00
    Temat: kupno mieszkania - ew. eksmisja niechcianych lokatorów
    Od: "blazej" <b...@o...pl>

    Jeżeli zakupię mieszkanie z klauzulą w akcie notarialnym, że dotychczasowi
    właściciele mają wyprowadzić się i wymeldować w ciągu miesiąca to czy mogę
    mieć problem z ew. egzekucją tego zapisu w razie gdyby nie chcieli tego
    zrobić?

    Jak realnie wygląda taka sytuacja i jaką moc prawną (wykonawczą?) ma taki
    zapis w akcie notarialnym ???

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-11-16 21:57:42
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/16/2010 9:10 AM, blazej wrote:
> [...]
    > gdyby nie chcieli tego zrobić?
    >
    > Jak realnie wygląda taka sytuacja i jaką moc prawną (wykonawczą?) ma

    zadną.
    argument dla sądu, żeby krocej sie zastanawial nad wydaniem wyroku o
    eksmisji.

  • 3. Data: 2010-11-18 15:31:47
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > zadną.
    > argument dla sądu, żeby krocej sie zastanawial nad wydaniem wyroku o
    > eksmisji.

    Zażadaj rozszerzenia wspomnianej klauzuli, ze sprzedający zgadza się na
    egzekucję swojego zobowiązania bez sprzeciwu.

  • 4. Data: 2010-11-18 15:42:25
    Od: "blazej" <b...@o...pl>

    > Zażadaj rozszerzenia wspomnianej klauzuli, ze sprzedający zgadza się na
    > egzekucję swojego zobowiązania bez sprzeciwu.

    a co takie rozszerzenie da?

  • 5. Data: 2010-11-19 16:47:44
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "blazej" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a co takie rozszerzenie da?

    Uwazam za nieco bezczelne pokazywanie swojego lenistwa w dotarciu do
    poszukiwanych informacji w sytuacji, gdy podano już podpowiedź, czego
    szukac, a także Googli nie wyłączono;-)

  • 6. Data: 2010-11-19 16:52:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-19 17:47, p 47 pisze:

> [...]
    >>

    > Uwazam za nieco bezczelne pokazywanie swojego lenistwa w dotarciu do
    > poszukiwanych informacji w sytuacji, gdy podano już podpowiedź, czego

    To znajdź:

    http://www.google.pl/search?hl=pl&biw=1280&bih=834&q
    =sprzedaj%C4%85cy+zgadza+si%C4%99+na+egzekucj%C4%99+
    swojego+zobowi%C4%85zania+bez+sprzeciwu&sa=X&ei=A6vm
    TKDwB4SEOtjE1c8K&ved=0CBQQgwM

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-11-19 17:16:17
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

> [...]
    =sprzedaj%C4%85cy+zgadza+si%C4%99+na+egzekucj%C4%99+
    swojego+zobowi%C4%85zania+bez+sprzeciwu&sa=X&ei=A6vm

    Mocno mnie rozczarowałes!!

    Każdy logicznie myślacy wrzuciłby do Googli nastepujący temat:"najem
    poddanie się egzekucji". A jeslina to od razu by snie wpadł (choć w/w hasło
    to wszak kwintesencja opisywanego problemu!!) to próbowałby wrzucac do
    skutku podobne hasła,- Google wciąż sa bezpłaten, nabyta wiedza m oże się
    przydać, a zainteresowany powinien wykazaćjakąc podstawową aktywność!

  • 8. Data: 2010-11-19 18:50:40
    Od: "blazej" <b...@o...pl>

    > Zażadaj rozszerzenia wspomnianej klauzuli, ze sprzedający zgadza się na
    > egzekucję swojego zobowiązania bez sprzeciwu.

    ale to bym musiał podpisać z nim umowę najmu, inaczej to chyba nie działą,
    bo on przecież musi określić swój ew. lokal zastępczy

    http://www.prawnik-online.eu/porady/cywilne/najem_ok
    azjonalny_wzor_umowy_najmu_mieszkania.html

  • 9. Data: 2010-11-19 20:54:31
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

> [...]
    >
    > http://www.prawnik-online.eu/porady/cywilne/najem_ok
    azjonalny_wzor_umowy_najmu_mieszkania.html

    Nigdzie nie napisałem, ze to rozwiązanie usuwa wszystkie trudności.
    Niewątpliwie jednak ułatwia ono proces usuwania niechcianych lokatorów.