  • 1. Data: 2005-04-22 21:05:42
    Temat: zakladanie konta firmowego w banku?
    Od: "Daniel" <x...@d...pl>

    czesc,
    wlasnie zakaldam dzialalnosc gospodarcza. Zostalem poinformowany, ze musze
    zalozyc konto w banku na dzialalnosc gospodarcza, mam juz konto na siebie
    jako osobe fizyczna i nie usmiecha mi sie prowadzenie dwoch. Czy
    rzeczywiscie _musze_? Nie moge sie rozliczac za pomoca prywatnego konta?
    Zaznaczam, ze jestem osoba fizyczna prowadzaca dzialalnosc gospodarcza, NIP
    dzialalnosc jest moim prywatnym NIPem, firma nie ma nazwy wlasnej.
    pozdr
    daniel

  • 2. Data: 2005-04-22 22:50:31
    Temat: Re: zakladanie konta firmowego w banku?
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

> [...]
    > Zaznaczam, ze jestem osoba fizyczna prowadzaca dzialalnosc gospodarcza,
    > NIP dzialalnosc jest moim prywatnym NIPem, firma nie ma nazwy wlasnej.

    Musisz. W mBanku masz za darmo, jeśli nie weźmiesz karty do rachunku.

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 3. Data: 2005-04-23 20:43:11
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Daniel" <x...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zaznaczam, ze jestem osoba fizyczna prowadzaca dzialalnosc gospodarcza,
    > NIP dzialalnosc jest moim prywatnym NIPem, firma nie ma nazwy wlasnej.

    jezel "jedziesz" na karcie podatkowej czy ryczalcie to wystarczy zwylky ror.

    P.