  • 1. Data: 2003-03-04 10:02:43
    Temat: kupie ksiazki!
    Od: "labas" <l...@g...pl>

    Jestem z Poznania, wiec raczej wchodza w gre ludzie z tej okolicy (nie
    bedziemy sie bawic w jakas sprzedaz wysylkowa przeciez;)).

    Potrzebowalbym w miare aktualne wydania tych podrecznikow:

    Prawo RODZINNE:
    Smyczynski
    albo: Ignatowicz

    Prawo SPADKOWE:
    Skowronska
    albo: Gwiazdomorski

    KPK:
    Daszkiewicz
    Nowak, Stachowiak (cz III - szczegolna)

    Jesli ktos ma te ksiazki i chce sprzedac, prosze o kontakt e-mailowy.

    labas (l...@g...pl)

    P.S. jak istotne sa zmiany wprowadzone w zakresie prawa rzeczowego w
    ostatnich 2 latach? Mam mozliwosc zakupu Ignatowicza z 2000 r, ale nie wiem
    czy to moze sie okazac zgubne na egzaminie?