  • 1. Data: 2003-12-19 15:33:08
    Temat: Re: ktora firme windykacyjną wybrac - ?
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik Muzyko napisał:

    > którą firmę polecacie - mała prowizja, szybkie terminy, itp

    moją :)

    pozdrowienia

    marcin

  • 2. Data: 2003-12-19 15:37:44
    Temat: ktora firme windykacyjną wybrac - ?
    Od: "Muzyko" <i...@k...info>

    Witam!

    chciałbym szybko odzyskac dosc duży dług za paczki pobraniowe od pewnej
    firmy kurierskiej

    (aha i z tego co sie zorientowałem - to jest przywłaszczenie mienia :))

    którą firmę polecacie - mała prowizja, szybkie terminy, itp

    pozdr

    Tygrys

  • 3. Data: 2003-12-19 15:51:37
    Od: "freelander" <m...@o...pl>

    ...najlepiej z polecenia kogoś (ja Ci nie mogę akurat polecić), ale
    najlepiej, żeby ktoś już z niej korzystał i był zadowolony. Jak będziesz sam
    szukał, to możesz się nieźle naciąć, jest bardzo dużo tego typu firm, ale
    tylko w niektórych, ich pracownicy wiedzą jak zabrać sie profesjonalnie do
    rzeczy. Nie polecełbym też firm wielkich i baaardzo znanych, tam z kolei
    wszescy idą na żywioł i na ilość, gorzej z jakością i kontaktem z klientem
    po otrzymaniu zlecenia, nie ma raportów z działań, nie można zastać pod tel.
    osoby prowadzącej akurat Twoją sprawę etc.
    Może na początek zajrzyj na www.windykacja.pl , www.ncw.com.pl
    Pozdrawiam Marcin

  • 4. Data: 2003-12-19 16:28:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Muzyko" <i...@k...info> napisał w wiadomości

    jeśli to nie jest jakieś masowe zlecenie, to ja bym proponował jednak iść
    do adwokata albo radcy prawnego, a nie do firmy windykacyjnej. Takie firmy
    sprawdzają się, gdy trzeba administrować długami. Ale ich skuteczność - wg
    mojego rozeznania - jest niższa od klasycznej procedury cywilnej.