  • 1. Data: 2003-12-16 07:00:57
    Temat: kto odpowiada za forum
    Od: martin <m...@s...gda.pl>

    Witam,

    Jest sobie serwis internetowy pewnym serwerze. Pojawiaja się tam
    artykuły o sprawach bliskich pewnej grupie osób. Artykuły są podpisane
    imieniem i nazwiskiem (zawsze prawdziwym). Artykułu te można komnetować
    "anonimowo".
    Moje pytanie brzmi: kto odpowiada za tresci pisane na tym serwisie.
    Chodzi mi o artykuły i komentarze. Czy odpowiedzialność ponosi sosoba
    piszaca artykuł, czy właściciel serwera czy też prowadzący serwris. Co z
    "anonimowymi" komentarzami. Kto odpowie za nie?

    --
    martin____________________________Marcin_Ciunelis
    o Pilsner Urquell Drinker o GT Arrowhead Rider

  • 2. Data: 2003-12-16 10:08:54
    Temat: Re: kto odpowiada za forum
    Od: Arek <a...@e...net>

    martin rzecze:
    [..]
    > piszaca artykuł, czy właściciel serwera czy też prowadzący serwris. Co z
    > "anonimowymi" komentarzami. Kto odpowie za nie?

    W każdej sytuacji odpowiedzieć może serwis jeśli nie usunie komentarza
    naruszającego czyjeś prawa.

    pozdrawiam
    Arek

    --