  • 1. Data: 2003-12-15 23:09:27
    Temat: Ktore przepisy?
    Od: "Misiu" <m...@b...gnet.pl>

    Witam!

    Zwracam się do Was w ważną dla mnie sprawą i będę bardzo wdzięczny za pomoc.
    Przedstawia się ona następująco:
    składam do urzędu wniosek; urząd ma na wydanie decyzji 14dni; po 7 dniach od
    złożenia wniosku wchodzą w życie nowe przepisy. I teraz nurtujące mnie
    pytanie - w oparciu, o które przepisy będzie wydana decyzja, te z dnia
    złożenia wniosku, czy może już te nowe? Proszę o podstawę prawną.

    Z góry serdecznie dziękuję za pomoc i pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2003-12-16 07:23:24
    Temat: Re: Ktore przepisy?
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    Misiu wrote:

> [...]
    > pytanie - w oparciu, o które przepisy będzie wydana decyzja, te z dnia
    > złożenia wniosku, czy może już te nowe? Proszę o podstawę prawną.

    To, które przepisy organ zastosuje, będzie zależało od treści nowej
    ustawy...

    Pozdrawiam,
    Marysia