  • 1. Data: 2003-12-16 00:34:28
    Temat: Nie przedłuzenie umowy-ważne.
    Od: "Oremiusz" <o...@w...pl>

    Witam wszystkich! Jestem tu nowy, więc może temat był juz nieraz
    wałkowany. Mimo to zapytam. Mianowicie obecnie pracuje na umowe o prace,
    która obowiązuje do 31 grudnia 2003 roku. Nie wiem czy mi ja przedłużą,
    podpisze nowa umowę, czy też bedzie to już koniec. Chciałbym zapytać sie, do
    kiedy pracodwaca ma obowiązek poinformowania pracownika o przedłużeniu, lub
    tez nie przedłużeniu, nie podpisaniu nowej umowy? Do kiedy, przed
    zakończeniem umowy o prace, pracodawca ma obowiązek poinformować o swojej
    decyzji?

  • 2. Data: 2003-12-16 05:58:24
    Temat: Re: Nie przedłuzenie umowy-ważne.
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Oremiusz" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    lub
    > tez nie przedłużeniu, nie podpisaniu nowej umowy?

    Nie ma w ogóle takiego obowiazku. Masz go dreczyc wczesniej do upadlego i
    starac sie juz teraz podpisac nowa umowe od stycznia

    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde".

  • 3. Data: 2003-12-16 06:47:33
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 16 Dec 2003 01:34:28 +0100, "Oremiusz"
    <o...@w...pl> zakodował:

    >zakończeniem umowy o prace, pracodawca ma obowiązek poinformować o swojej
    >decyzji?

    Wystarczy, jak na koniec dnia 31 grudnia wręczy świadectwo pracy.
    W sumie, to może je nawet wysłać pocztą i nie wpuścić 2 stycznia do
    pracy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775