    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 9 Apr 2012 15:58:36 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: kto moze żądać nagrania z monitoringu..

    On Mon, 9 Apr 2012, Andrzej Lawa wrote:

    > Oczywiście. A jak go nie udostępnisz, to będziesz utrudniał śledztwo.

    Tak po prawdzie, postawić można problem uboczny - czy policja może
    tego żadać za darmo.
    Niedawno widziałem w któryms "komputerowym" czasopismie więc piszę
    z głowy czyli z niczego to co zapamętał redaktor, więc trzeba ze
    stosowna ostrożnoscia ;), ale AFAIR którys dysponent portalu (czy
    czegos w tym stylu) wygrał przed sadem sprawę o odpłatnosc, policja
    powoływała się na zły koncept (wg ustawy operatorzy telekomunikacyjni
    maja obowiazek dostarczac za darmo, ale innych podmiotów to nie
    dotyczy).

    pzdr, Gotfryd