  • 1. Data: 2003-06-02 20:07:18
    Temat: kto może uprawiac ziemię
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Może mnie ktos nakierowac na przepisy (o ile istnieją) które okreslaja
    kto może kupic i uprawiac ziemię?
    Czy np. może to robic sp. z o.o. i na jakich zasadach?
    Obiło mi sie o uszy że szykuja sie jakies spore zmiany, a może sie juz
    uszykowały, ale temat dotychczas leżał dalego poza sfera moich
    zainteresowań.

    Bede wdzieczna za sugestie.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 2. Data: 2003-06-02 20:20:39
    Temat: Re: kto może uprawiac ziemię
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

> [...]
    > Obiło mi sie o uszy że szykuja sie jakies spore zmiany, a może sie juz
    > uszykowały, ale temat dotychczas leżał dalego poza sfera moich

    USTAWA

    592 -- z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego

    Dz.U. 64 z 2003,
    www.abc.com.pl

    zabawna lektura, żadnych konkretnych odpowiedzi,
    jak na razie czytałem 2 razy i nie wiem o co chodzi,
    penie jestem opóźniony w stosunku do PSL-u.
    pzdr,
    JarekM

  • 3. Data: 2003-06-03 22:01:13
    Od: "Xena" <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako Maddy zamieszkała pod adresem
    <m...@e...com.pl>
    w artykule <news:bbgaqe$p29$1@atlantis.news.tpi.pl> napisała w ten
    deseń:

> [...]
    > Obiło mi sie o uszy że szykuja sie jakies spore zmiany, a może sie juz
    > uszykowały, ale temat dotychczas leżał dalego poza sfera moich

    Coś mi się o uszy obija ustawa o kształtowaniu ustroju rolnego.

    Tatiana
    PS. odpisując na priv usuń "_przecz ze spamem" z adresu