  • 1. Data: 2005-11-29 18:18:14
    Temat: kto dostanie becikowe?
    Od: "pol3" <A...@t...pl>

    Chciałabym się dowiedzieć które kobiety po urodzeniu dziecka dostaną od
    państwa becikowe?

  • 2. Data: 2005-11-29 19:24:42
    Temat: Re: kto dostanie becikowe?
    Od: buraxta <b...@g...com>

    pol3 wrote:
    > Chciałabym się dowiedzieć które kobiety po urodzeniu dziecka dostaną od
    > państwa becikowe?

    Przede wszystkim te, które są pijaczkami.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 3. Data: 2005-11-29 19:45:02
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "buraxta" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Przede wszystkim te, które są pijaczkami.

    taaa, bedzie na nowe flaszki ...

    P.

  • 4. Data: 2005-11-29 20:09:12
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > taaa, bedzie na nowe flaszki ...

    W koncu Ci co sie uczyli i ciezko pracuja musza pracowac na tych "mniej
    zaradnych" czyli pijakow i darmozjadow.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-11-30 06:22:40
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > W koncu Ci co sie uczyli i ciezko pracuja musza pracowac na tych "mniej
    > zaradnych" czyli pijakow i darmozjadow.

    Od przyszlego roku - piernicze. Koncze prace i przechodze na bezrobocie. Nie
    chce utrzymywac przyslowiowych Brechtowskich "kur*y i lotra". Oszczednosci
    moze na troche wystarczy, przynajmniej na 4 lata.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 6. Data: 2005-11-30 15:30:58
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    > W koncu Ci co sie uczyli i ciezko pracuja musza pracowac na tych "mniej
    > zaradnych" czyli pijakow i darmozjadow.

    Zazdrościsz bo twoja mamusia nie dostała ?

  • 7. Data: 2005-11-30 22:38:38
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    a twoja dostala polgowku jeden, z takimi komentarzami to sie schowaj,
    jak nie masz czegos sensownego do powiedzenia
    gosciu sie poirytowal ze placi podatki na tych co siedza i nic nie robia
    i tyle

    --
    Pozdro Harry
    gg 833844

  • 8. Data: 2005-12-01 07:36:44
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 30 Nov 2005 16:30:58 +0100,
    Leszek <l...@h...fm> screamed:

    > Zazdrościsz bo twoja mamusia nie dostała ?

    To, czy jego mama dostała, czy nie, jest bez znaczenia - bo ja za to nie
    płaciłem.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:231B ]
    [ 08:36:23 user up 10812 days, 20:31, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    For the next hour, WE will control all that you see and hear.