  • 1. Data: 2005-11-29 17:17:02
    Temat: ile czasu na uznanie reklamacji
    Od: "Ba" <b...@k...pl>

    Witam,
    wysłałem listem poleconym odwołanie od decyzji
    nakazujacej mi zapłatę za jakiś zaległy abonament.
    Rozumiem że jak nie przychodzi od nich odpowiedź
    to uznają że mam rację?
    Ile mają czasu żeby mi odpowiedzieć?

    --
    AA

  • 2. Data: 2005-11-29 19:45:23
    Temat: Re: ile czasu na uznanie reklamacji
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Ba napisał(a):
> [...]
    > wysłałem listem poleconym odwołanie od decyzji
    > nakazujacej mi zapłatę za jakiś zaległy abonament.
    > Rozumiem że jak nie przychodzi od nich odpowiedź

    1. czyja decyzja - i *JAKA* decyzja?
    2. jaki abonament, z kiedy?
    3. czy w "decyzji" była mowa o możliwości złożenia odwołania?

    M.

  • 3. Data: 2005-12-01 16:50:01
    Od: "Ba" <b...@k...pl>

    > 1. czyja decyzja - i *JAKA* decyzja?
    > 2. jaki abonament, z kiedy?
    > 3. czy w "decyzji" była mowa o możliwości złożenia odwołania?

    Zaległy abonament za Cyfre+ (wtety Canal+) powstały w/g ich
    w 2000 roku. Dostałem od KRUK'a. Napisałem, że teraz nie pamiętam,
    ale prawdopodobnie zapłaciłem. Niestety, nie trzymam tak długo potwierdzeń.
    Przez 5 lat nic nie dostałem o zaległościach.
    O odwołaniu nic nie pisze.
    Napisałem 2 takie same pisma do Cyfry i do KRUK'a żeby odstapili
    od ściągania ze mnie długu, poniewac nie mam potwierdzenia wpłaty,
    którą prawdopodobnie zapłaciłem w 2000 roku, ale nie mam już potwierdzenia.
    I teraz czekam na odpowiedź. Jeśli taka nie nadejdzie,
    to czy mam pisac do skutku az mi odpowiedzą?

    --
    Ba