  • 1. Data: 2007-02-17 12:28:01
    Temat: kto dal samoobronie resort pracy
    Od: "shark" <s...@c...pl>

    tak sobie czytam te bzdury, ze jak sie wprowadzi place minimalna
    to ludzie przestana wyjezdzac ... tak sie zastanawiam skad oni
    wiedza, ze to wyjezdzaja akurat ci co pracowaliby w PL za place
    minimalna ... przeciez jesli chodzi o lekarzy czy inne zawody
    wykfalifikowane (a glownie chyba takie jest sens probowac tu
    zatrzymac) to placa minimalna nie jest chyba wlasciwym
    kryterium ...

    teraz to smieszne ale przeciez ktos za ta imprezke bedzie musial
    zaplacic ... czyli de facto ludzie jako odbiorcy koncowi produktow
    lub uslug ... hmmmmmmmm..............

  • 2. Data: 2007-02-17 12:39:04
    Temat: Re: kto dal samoobronie resort pracy
    Od: "shark" <s...@c...pl>

    shark wrote:
> [...]
    > wykfalifikowane (a glownie chyba takie jest sens probowac tu
    > zatrzymac) to placa minimalna nie jest chyba wlasciwym

    to mialo pojsc na inna grupe dyskusyjna - przepraszam

  • 3. Data: 2007-02-18 00:05:15
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "shark" <s...@c...pl> napisał w wiadomości

    > teraz to smieszne ale przeciez ktos za ta imprezke bedzie musial
    > zaplacic ... czyli de facto ludzie jako odbiorcy koncowi produktow
    > lub uslug ... hmmmmmmmm..............

    Ale jest także konstytucja a w niej zapis, że za pracę, należy się godna
    płaca.
    Dzisiejsza płaca minimalna, na pewno godną płacą nie jest. Jest fikcją. Tym
    bardziej, że minimalna stawka ZUS
    jest jednak wyższa od tej płacy minimalnej. Więc jak to się dzieje, że
    pracując na etacie mam prawo zarabiać około 900 zł, natomiast prowadząc
    działalność gospodarczą, już nie mogę zarabiać w okolicy 900 zł?

  • 4. Data: 2007-02-19 11:05:17
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "shark" <s...@c...pl> wrote in message
> [...]

    PiS, PiS dal SO resort pracy.