  • 1. Data: 2007-02-17 08:49:49
    Temat: proba sprzedazy bez zgody malzonka
    Od: "shark" <s...@c...pl>

    tak mi sie nasunelo przy okazji tych ostatnich spraw
    z aukcjami na przedmioty duzej wartosci na allegro ....

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_070217/p
    rawo/prawo_a_2.html

    co sie dzieje jesli osoba probuje sprzedac bez zgody
    malzonka przy zalozeniu, ze jest wspolnosc majatkowa ???

    co sie dzieje jesli osoba rzeczywiscie nie miala nigdy
    danego przedmiotu ???

    dodam, ze to sa czysto teoretyczne pytania bo nie sprzedaje i nie kupuje
    na allegro ... nie probuje sie z nikim kiwac :-)

  • 2. Data: 2007-02-17 13:54:12
    Temat: Re: proba sprzedazy bez zgody malzonka
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "shark" <s...@c...pl> napisał w wiadomości

    > co sie dzieje jesli osoba probuje sprzedac bez zgody malzonka przy zalozeniu,
    > ze jest wspolnosc majatkowa ???
    > co sie dzieje jesli osoba rzeczywiscie nie miala nigdy danego przedmiotu ???

    W obydwu wypadkach powinna zakupić taki przedmiot, by wywiązać się ze
    zobowiązania i go sprzedać.

  • 3. Data: 2007-02-17 19:30:21
    Od: "shark" <s...@c...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "shark" <s...@c...pl> napisał w wiadomości

    > W obydwu wypadkach powinna zakupić taki przedmiot, by wywiązać się ze
    > zobowiązania i go sprzedać.

    jesli powinna a nie chce to jak to jest robione, zeby ja do tego przymusic
    ???