  • 1. Data: 2003-03-20 13:14:28
    Temat: Zabezpieczenie programu
    Od: "Jan Kowalski" <j...@2...pl>

    Zainstalowałem na zlecenie sprzedawcy klientowi zabezpieczenie wyłączające
    program obsługi urządzenia po 2,5 roku. Czy moze klient wnieść sprawę o
    odszkodowanie jeśli nie może zarabiać z powodu nie działającego
    oprogramowania? Czy ja jako instalujący mogę być pociągnięty do
    odpowidzialności?

  • 2. Data: 2003-03-20 14:42:33
    Temat: Re: Zabezpieczenie programu
    Od: Ender <b...@m...one.pl>

    Użytkownik Jan Kowalski napisał:
> [...]
    > program obsługi urządzenia po 2,5 roku. Czy moze klient wnieść sprawę o
    > odszkodowanie jeśli nie może zarabiać z powodu nie działającego

    Tak jeżeli nie było to dokładnie określone w licencji na program.

    > Czy ja jako instalujący mogę być pociągnięty do
    > odpowidzialności?

    Tak

    --
    |__ |\ | | | |__ |__| ender (at) mch (dot) one (dot) pl