  • 21. Data: 2011-10-17 14:44:21
    Temat: Re: [kronika2prl] O odpowiedzialności funkcjonariuszy bajka krótka i gorzka
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-10-17 09:20, Przemek pisze:

    > akurat w jej postepowaniu to chyba nie bylo tak zle- dodam ze ta sedzina wg
    > jego slow co roku dostawala dyplom z Ministerestwa SPrawiedliwosci za
    > najmniejsza ilosc spraw przedluzajacych sie czy jak to sie nazywa (nie
    > pamietam bo nie jestem prawnikiem)

    Pewno niejeden wolał się przyznać, niż zbierać uzębienie z podłogi... :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 22. Data: 2011-10-17 14:47:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > Pewno niejeden wolał się przyznać, niż zbierać uzębienie z podłogi... :)

    tzw współczynnik spływu :-)

  • 23. Data: 2011-10-18 07:00:18
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    >To znaczy będzie tam stał i sam siał? Wystarczyło po prostu nic nie robić.
    >Niechby sobie opisywał sąsiednie pole. Czasu by nie zajął, bo sąd nie
    >wpisze na sąsiednią księgę wpisu.

    Dyskusja z analfabetą pokroju Stokrotki jest tak samo elegancka jak sranie
    na dywan.
    Kultura języka jest elementem kultury osobistej.

  • 24. Data: 2011-10-18 12:03:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup

    > Dyskusja z analfabetą pokroju Stokrotki jest tak samo elegancka jak
    > sranie na dywan.
    > Kultura języka jest elementem kultury osobistej.

    Jesteś człowiek małej wiary. Zawsze trzeba mieć nadzieję, że się odniesie
    sukces dydaktyczny. Po za tym to zadna sztuka coś wytłumaczyć mądremu,
    który sam rozumie.