  • 1. Data: 2011-10-14 18:18:25
    Temat: W kolejce do więzienia
    Od: krzysztof posłuszny <w...@w...pl>

    Parę chwilek temu w telewizji podali że w kolejce do więzienia czeka 37 000
    skazanych do odbycie kary. Jakiś czas temu mojego kolegę złapała policja i
    został skazany na sześć miesięcy za jazdę po pijanemu. Karę odbył od razu,
    sześć miesięcy. Wiec jakto jest? Ktoś wie?

  • 2. Data: 2011-10-14 18:48:57
    Temat: Re: W kolejce do więzienia
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

    W dniu 2011-10-14 20:18, krzysztof posłuszny pisze:
> [...]
    > policja i został skazany na sześć miesięcy za jazdę po pijanemu. Karę
    > odbył od razu, sześć miesięcy. Wiec jakto jest? Ktoś wie?

    Taa wierz w to co mowia w TV to bedziesz zima w tramkach biegal.

  • 3. Data: 2011-10-14 19:14:00
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-10-14 20:48, Użytkownik Jerzy Dombczak napisał:

    > Taa wierz w to co mowia w TV to bedziesz zima w tramkach biegal.

    Niech nie wierzy i biega na bosaka.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-10-14 19:31:41
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-14 20:48, Jerzy Dombczak pisze:

    > Taa wierz w to co mowia w TV to bedziesz zima w tramkach biegal.

    Patrząc na Twoje wpisy śmiem wysnuć teorię, że właśnie odkryłeś
    istnienie USENETU. I wyciągnąłeś błędny wniosek: to _nie jest_ miejsce
    do leczenie kompleksów.

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

  • 5. Data: 2011-10-14 19:51:19
    Od: Maruda <m...@n...com>

> [...]
    > policja i został skazany na sześć miesięcy za jazdę po pijanemu. Karę
    > odbył od razu, sześć miesięcy. Wiec jakto jest? Ktoś wie?

    Najwyraźniej kolega miał chody i dostał się bez kolejki.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 6. Data: 2011-10-14 20:14:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/14/2011 1:18 PM, krzysztof posłuszny wrote:
> [...]
    > policja i został skazany na sześć miesięcy za jazdę po pijanemu. Karę
    > odbył od razu, sześć miesięcy. Wiec jakto jest? Ktoś wie?

    a bo to zalezy jeszcze do jakiego.
    w jednym miejsca są w innym nei, ale nie wszyscy nadają się do kazdego
    pierdla.

  • 7. Data: 2011-10-14 20:24:22
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

    W dniu 2011-10-14 21:31, MZ pisze:

    > Patrząc na Twoje wpisy śmiem wysnuć teorię, że właśnie odkryłeś
    > istnienie USENETU. I wyciągnąłeś błędny wniosek: to _nie jest_ miejsce
    > do leczenie kompleksów.

    Problem w tym ze ty na te wpisy patrzysz bezrefleksyjnie jak na
    telewizornie dlatego byc moze wierzysz w kazda bzdure zapodana przez
    dziennikarzy jako prawde.

  • 8. Data: 2011-10-14 21:17:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    krzysztof posłuszny wrote:
> [...]
    > złapała policja i został skazany na sześć miesięcy za jazdę po
    > pijanemu. Karę odbył od razu, sześć miesięcy. Wiec jakto jest? Ktoś

    czekają pewnie skazani za jakieś drobniejsze przestępstwa typu rozboje
    pobicia gwałty...

  • 9. Data: 2011-10-15 09:15:33
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 14.10.2011 23:17, Marek Dyjor wrote:
    > (...) _drobniejsze_ przestępstwa typu _rozboje_ _pobicia_ _gwałty_...

    Powiadasz?! :>

    Do tej pory to myślałem, że drobniejsze to korupcyjne i gospodarcze.
    vide taki Rywin. Zagrożenie do lat 10, zamiast 12 lat za gwałt. Dostał
    2,5. To chyba powinien poczekać w kolejce, nie?! :D

  • 10. Data: 2011-10-16 17:05:05
    Od: "Agall" <a...@m...ru>

    > czekają pewnie skazani za jakieś drobniejsze przestępstwa typu rozboje
    > pobicia gwałty...
    i tu (powyżej) jest jedyna prawdziwa odpowiedź...