  • 11. Data: 2004-12-08 18:29:37
    Temat: Re: krew mnie zalała w urzędzie
    Od: "Faust" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Catbert" <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:cp7dv0$j94$1@korweta.task.gda.pl...

    > I tak i nie - o ile wyższa instancja nie musi się spieszyć, o tyle
    > powiadomienie tzw. mediów może zostac poczytane jako ujawnienie
    > tajemnicy sledztwa i pomówienie, poprzez przypisanie popełnienia czynu
    > zabronionego osobie, która nie jest skazana prawomocnie.
    >
    > Jak uczy praktyka czyny ujawnienia i pomówienia sa ulubionymi, w jakich
    > prokuratury działają z należytą szybkością, więc wysoce prawdopodobne,
    > że będzie sie swoją sprawę kontynuować z pozycji aresztanta, co jest
    > uciążliwe - można z pierdla dowodzić gminą, ale bez koneksji mozna być
    > co "kimś" jedynie pod celą.

    I tu niestety muszę się zgodzić w pełni. Rok temu prowadziłem sprawę pewnego
    obywatela kongijskiego, którego oprócz aresztowania pozbawiono majątku (na
    zasadzie zabezpieczenia przyszłych roszczeń - a to moja działka) I jakoś te
    odważne i prawdomówne telewizje polskie - na czele z tv, która całą prawdę
    całą dobę , nabrały wody w usta i ani słowem nie pisnęły, że policja
    kongijska rok temu zamknęła na kilka dni wszystkich polaków oprócz
    ambasadora i nie wiadomo dlaczego. A ja wiem dokładnie, bo wszystkich ich
    uwolniono jak mój klient znalazł się w Kinszasie.
    Natomiast po dzisiejszych przeżyciach mam całkowitą pewność, że Polska znowu
    jest państwem policyjnym, i chyba skorzystam z miłego zaproszenia do
    emigracji do tego ciepłego i przyjaznego kraju o wielu zakątkach nietkniętej
    ludzką stopą przyrody - jak to reklamował mój klient na lotnisku wyjeżdzając
    z naszego wolnego, demokratycznego i europejskiego kraju.

  • 12. Data: 2004-12-08 22:19:47
    Od: "Hubertus" <h...@m...wirtualny.dzierzoniow.pl>

    podobno urzedasy juz odpowidaja za swoje złe czyny i postanowienia
    a skoro tak to juz rano powinienes kogos o tym poinformowac i domagac sie
    zwrotu 15 razy wiekszego za szkody ci wyrzadzone -nie jestem prawnikiem -
    ale tak mi mówi intuicja

    ps. jesli sie wygłupiem - ehh jestem zneczony ale tez chetnie postrzelałbym
    do urzedasów

  • 13. Data: 2004-12-09 05:14:14
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 8 gru o godzinie 23:19, na pl.soc.prawo, Hubertus napisał(a):

> [...]
    > ale tak mi mówi intuicja
    >
    > ps. jesli sie wygłupiem - ehh jestem zneczony ale tez chetnie postrzelałbym

    Najpierw zacznij od poprawnego postowania.
    Przecież Robert T. nie pytał, on tylko udzielał się jako rozmówca w tym
    wątku - Twoja rada, nie wnikając czy oparta na faktach, jest skierowana nie
    do tej osoby co trzeba.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423