  • 1. Data: 2003-06-30 17:16:15
    Temat: aparat kupiony w Austrii - możliwa gwarancja w Polsce ?
    Od: g...@o...pl

    Witam,
    posiadam aparat fotograficzny kupiony w Media Markt w Austrii / instrukje
    obsługi, paragon, karta gwarancyjna wszystko po niemiecku/, no i właśnie mi
    sie popsuł !
    Jakie mam szanse na serwisowanie go w Media Markt w Polsce?
    Proszę o szybką pomoc, bo 3 lipca kończy mi sie gwarancja.
    pozdrawiam gośka

  • 2. Data: 2003-06-30 17:31:15
    Od: klawy jak cholera <k...@3...net>

    On 30 Jun 2003 19:16:15 +0200, g...@o...pl wrote:

> [...]
    > Jakie mam szanse na serwisowanie go w Media Markt w Polsce?
    >Proszę o szybką pomoc, bo 3 lipca kończy mi sie gwarancja.

    A jakiej firmy bo np. LG stosuje "uniwersjalna" gwarancje, że można
    sobie dowolnie zgłaszać, cały kraj obsługuje, ale niestety nie wiem
    czy zagranice. Jeżeli znasz niemiecki lub ktoś ze znajomych to możesz
    reklamować bezpośrednio w Miedia Marku w Niemczech lub u producenta.
    Oni tam mają bardzo dobrą obsługe klienta a przesyłka nie powinna dużo
    kosztować.

    --
    klawyMAŁPKA3neo.net
    http://www.boobies.nl/klawy

  • 3. Data: 2003-06-30 18:36:16
    Od: g...@o...pl

> [...]
    > czy zagranice. Jeżeli znasz niemiecki lub ktoś ze znajomych to możesz
    > reklamować bezpośrednio w Miedia Marku w Niemczech lub u producenta.
    to jest firmy Japońskiej, składany w Korei, więc wysłanie do producenta odpada.
    Chyba,że do Austrii do Media Markt, ale niewielkie szanse,że go zwrócą :(

  • 4. Data: 2003-06-30 18:40:25
    Od: g...@o...pl

    > to jest firmy Japońskiej, składany w Korei, więc wysłanie do producenta
    odpada.

    KYOCERA Yashika , jest fajniutki, ale sie zacią i nie chce sie ruszyć.

  • 5. Data: 2003-07-01 15:20:28
    Od: "Alex" <a...@w...pl>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał :> Witam,
> [...]
    > Jakie mam szanse na serwisowanie go w Media Markt w Polsce?
    > Proszę o szybką pomoc, bo 3 lipca kończy mi sie gwarancja.
    Jak kolega kupowal aparat w MM w Niemczech to spytal i uzyskal
    informacje, ze gwarancja jest wazna rowniez w Media Markt w Polsce.
    Jednak jeszcze go nie reklamowal wiec musisz sprawdzic sama.

    Pozdrawiam
    Alex

  • 6. Data: 2003-07-01 17:13:37
    Od: g...@o...pl

> [...]
    > informacje, ze gwarancja jest wazna rowniez w Media Markt w Polsce.
    > Jednak jeszcze go nie reklamowal wiec musisz sprawdzic sama.

    Dziekuje za odpowiedzi, pofatyguje sie , ale zapewne mam niewielkie szanse
    pozdrawiam goska

  • 7. Data: 2003-07-01 17:45:19
    Od: klawy jak cholera <k...@3...net>

    On 1 Jul 2003 19:13:37 +0200, g...@o...pl wrote:

    > Dziekuje za odpowiedzi, pofatyguje sie , ale zapewne mam niewielkie szanse
    >pozdrawiam goska

    Jakby co to postrasz, że napiszesz do Niemiec/ Centerali jak się będą
    opierali. Taka Polska :-(

    --
    klawyMAŁPKA3neo.net
    http://www.boobies.nl/klawy