  • 1. Data: 2002-06-01 22:54:10
    Temat: kredyt mieszkaniowy a rozwód małzonków
    Od: "AP" <a...@N...poczta.gazeta.pl>

    Witam!
    Proszę o pomoc w nastepujacej sprawie:
    Małzenstwo zaciagnelo kredyt na zakup mieszkania. W tzw. miedzyczasie drogi
    ich sie rozeszly i dochodzi do rozwodu. Co w takiej sytuacji zrobić z tym
    kredytem który musi byc jeszcze splacany przez 5 lat i co z mieszkaniem ?
    Oboje są wspołwłaścicielami i wspolkredytobiorcami.
    Przejrzałem jeszcze raz umowe z bankiem i niestety takiej sytuacji nie
    przewidział...

    dziękuje za pomoc
    Adam

  • 2. Data: 2002-06-02 07:56:32
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy a rozwód małzonków
    Od: "Iza" <c...@o...net.pl>

    Użytkownik "AP" <a...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Oboje są wspołwłaścicielami i wspolkredytobiorcami.
    > Przejrzałem jeszcze raz umowe z bankiem i niestety takiej sytuacji nie

    Sami sobie musza wymyslic rozwiazanie...a jak brali kredyt, to nie
    pomysleli, co zrobia w przypadku "rozejscia sie drog"?
    Kredyt wiaze silniej niz malzenstwo. Niech sprzedadza mieszkanie i splaca
    bank, a reszta sie podziela. Albo niech jedno splaci drugie.
    Iza

  • 3. Data: 2002-06-02 19:34:41
    Temat: Odp: kredyt mieszkaniowy a rozwód małzonków
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Iza <c...@o...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:adcj3e$21s$...@n...onet.pl...

    > Użytkownik "AP" <a...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > drogi

    w pozwie przy podziale majątku czy sposobu użytkowania mieszkania można te
    kwestie też ustalić . To sprawa dogadania sie miedzy stronami. Ewentulanie
    jeśli to bedzie podnoszone przy podziale majątku a zdania będą sporne sędzia
    wyda decyzje .