  • 1. Data: 2010-03-25 11:10:42
    Temat: kredyt hip i zakup mieszkania od dewelopera a podatki
    Od: "karamba" <k...@n...mail>

    hej
    jakie podatki i od czego obowiązują przy kupnie mieszkania z rynku
    pierwotnego na kredyt?
    Słyszałam, że od wpisu do KW ... od umowy o kredyt, .... może ktoś to podać
    w uporządkowany sposób? dzięki

  • 2. Data: 2010-03-25 11:31:47
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>

    W dniu 25.03.2010 12:10, karamba pisze:
    > hej
    > jakie podatki i od czego obowi?zuj? przy kupnie mieszkania z rynku
    > pierwotnego na kredyt?
    > S?ysza?am, ?e od wpisu do KW ... od umowy o kredyt, .... mo?e kto? to poda?
    > w uporz?dkowany spos?b? dzi?ki

    Jedyny podatek, to o ile się nie mylę VAT.

    Inne koszty to opłata notarialna - tu już cię może dokładnie notariusz
    poinformować. Zazwyczaj w tej kwocie miesci się opłata za wpis do KW (bo
    załatwia to od razu notariusz).

    Adam Kłobukowski

  • 3. Data: 2010-03-25 11:45:48
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 25 Mar, 12:31, Adam Kłobukowski <a...@k...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Inne koszty to opłata notarialna - tu już cię może dokładnie notariusz
    > poinformować. Zazwyczaj w tej kwocie miesci się opłata za wpis do KW (bo

    Przy kredycie podatek od czynnosci cywilno prawnych