  • 1. Data: 2010-03-24 21:31:56
    Temat: Urzędy a bliźnięta jednojajowe
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    Mój wcześniejszy post o akcie urodzenia natchnął mnie do tego pytania.
    Podobno pokazywanie aktu urodzenia przy wielu różnych okazjach ma zapobiec
    np. poligamii oraz przypadkom osób, które zmieniły nazwiska. A czy jest
    jakaś metoda albo przynajmniej pomysł na rozsądne zajmowanie się kwestią
    bliźniąt jednojajowych? Jest ich w Polsce około 80,000 sztuk. Znam
    przypadki, że jeden bliźniak zdał prawo jazdy dwa razy (dla siebie i dla
    drugiego).

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

  • 2. Data: 2010-03-24 21:49:11
    Temat: Re: Urzędy a bliźnięta jednojajowe
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info> napisał w
    wiadomości news:hoe09c$e2v$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > się kwestią bliźniąt jednojajowych? Jest ich w Polsce około 80,000
    > sztuk. Znam przypadki, że jeden bliźniak zdał prawo jazdy dwa razy (dla

    A ja znam przypadki, że kogoś okradziono i co teraz? Tzn. co proponujesz
    chipy jak dla psów, czy może wytatuować numerki jak w Oświęcimiu? Takie
    przypadki zdarzają się i u bliźniąt jednojajowych i u osób nie tak blisko
    genetycznie spokrewnionych. Nie powód to aby akurat bliźniaki jednojajowe z
    tego powodu dyskryminować.

  • 3. Data: 2010-03-24 21:55:21
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

> [...]
    > osób nie tak blisko genetycznie spokrewnionych. Nie powód to aby akurat
    > bliźniaki jednojajowe z tego powodu dyskryminować.

    Nic nie proponuję, pytam tylko jak jest.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 4. Data: 2010-03-25 00:16:11
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info> napisał w
    wiadomości news:hoe09c$e2v$1@inews.gazeta.pl...

    >Znam przypadki, że jeden bliźniak zdał prawo jazdy dwa razy (dla
    > siebie i dla drugiego).

    Ja znam taki, ze jeden mial PJ a 2 jezdzilo...
    Tacy maja "dobrze" bo moga na oczach swiadkow zaciukac kogos a i tak ich nie
    posadza...

    --
    Picasso

  • 5. Data: 2010-03-25 07:41:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    P_ablo pisze:
    > Ja znam taki, ze jeden mial PJ a 2 jezdzilo...
    > Tacy maja "dobrze" bo moga na oczach swiadkow zaciukac kogos
    > a i tak ich nie posadza...

    Odciski palców będą różne, bo wzór odcisków nie jest genetycznie
    uwarunkowany tylko losowy.

  • 6. Data: 2010-03-25 08:18:33
    Od: grzeda <g...@t...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Odciski palców będą różne, bo wzór odcisków nie jest genetycznie
    > uwarunkowany tylko losowy.

    Sa sposoby na zaciukanie kogos bez pozostawienia odciskow palcow;)

    pozdr
    PG