  • 1. Data: 2002-04-24 11:05:54
    Temat: PILNE!!! Kupilem nieruchomosc z ogloszenia - KŁOPOTY
    Od: "Antybiurokrata" <a...@i...pl>

    Moi Drodzy grupowicze.
    Kupilem nieruchomosc w listopadzie 2001. Warta byla ok 60000 zlotych
    natomiast w akcie notarialnym wpisalismy 25000 aby oplaty byly mniejsze. Do
    dzis niemialem zadnej wiadomosci z Urzedu Skarbowego ze cos jest nie tak.
    Wczoraj dowiedzialem sie ze sprzedawca mial duzo wierzycieli w liste ktorych
    wchodzili osoby fizyczne a takze wspomniany Urzad Skarbowy. Wiem takze ze
    wierzytelnosci wobec Urzedu Skarbowego wynikaja na podatawie odliczen ulgi
    budowlanej wlascie dotyczacej tej nabytej przezemnie nieruchomosci a takze z
    niezaplaonego przez zbywce VAT-u. Byl u mnie wierzyciel poprzedniego
    wlasciciela z wyrokiem sadowym i twierdzil ze on (wierzyciel) tu mnieszka.
    Co mam robic we wspomnianej sytuacji , czy grozi mi jakas odpowiedzialnosc?
    prosze o pomoc.

    Antybiurokrata