  • 1. Data: 2002-04-24 09:35:33
    Temat: Paszpotr i Dowod Osobisty
    Od: "plonker" <p...@o...pl>

    Witam.
    Mam pewien problem. Otoz dowiedzialem sie ze w lipcu bede mial
    okazje wyjecha za granice (do pracy), jednak moj paszport juz
    jest nie wazny. Nie bylo by problemu gdyby nie to ze niedawno
    zgubilem dowod osobisty. Musialbym najpierw zrbic sobie dowod (1
    miesiac) a nastepnie paszport (2 miesiacze) wiec razem chyba 3
    miesiace czekania, czyli chyba nie zdaze :-(
    Czy aby wyrobic sobie paszport i go odebrac to musze posiadac
    dowod osobisty?

    z gory dziekuje za kazda rade

  • 2. Data: 2002-04-24 10:35:19
    Temat: Re: Paszpotr i Dowod Osobisty
    Od: "WIDZI" <w...@i...net.pl>

    dowód się zgodzę ze 1 miesiąc, ale paszport jakieś 2 do 3 tyg.

  • 3. Data: 2002-04-24 12:37:35
    Od: "niuska" <j...@w...pl>

    > Czy aby wyrobic sobie paszport i go odebrac to musze posiadac
    > dowod osobisty?
    niedawno kolezanka robila sobie jednopczesnie i dowod i paszport, najpierw
    zlozyla dokumenty na dowod, dostala kwitek stwierdzajacy ze dowod jest w
    trakcie wyrabiania i z tym udala sie do biura paszportowego, cos tam sobie
    odnotowali i wiem ze zarowno dowod, jak i paszport zdazyla wyrobic a tez nie
    miala wiele czasu na to
    Pozdrawiam
    Justyna

  • 4. Data: 2002-04-24 19:37:20
    Od: "Macieju" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > miesiace czekania, czyli chyba nie zdaze :-(
    > Czy aby wyrobic sobie paszport i go odebrac to musze posiadac

    Jeżeli masz jakiekolwiek dokumenty potwierdzające wyjazd próbuj napisać
    podanie o przyspieszenie wydania paszportu. Mi firma napisała pisemko i
    paszport miałem w ciągu 3 dni (sprawa była baaaardzo pilna)

    Pozdrawiam
    Macieju

  • 5. Data: 2002-04-24 21:03:44
    Temat: Odp: Paszpotr i Dowod Osobisty
    Od: "plonker" <p...@o...pl>

> [...]
    pisemko i
    > paszport miałem w ciągu 3 dni (sprawa była baaaardzo pilna)

    To raczej az takie pilne nie jest :-(
    po prostu kilku studentow zaplanowalo sobie pojechac o Anglii
    zeby troche zarobic i wlasnie ja sie tez chcialbym zalapac z
    nimi...

    dzieki wszytkim za porady

  • 6. Data: 2002-04-29 21:43:26
    Od: "Xena d. Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl>

    Użytkownik "Macieju" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podanie o przyspieszenie wydania paszportu. Mi firma napisała pisemko
    > paszport miałem w ciągu 3 dni (sprawa była baaaardzo pilna)

    Kiedy to było? Bo obecnie obawiam się, że to jest niemożliwe - paszposty
    drukują się w stolycy w jednej jedynej drukarni i niestety
    przyśpieszenie słabo wchodzi w grę :-(

    --
    Pozdrówka
    Tatiana