  • 1. Data: 2007-02-21 13:23:46
    Temat: kradziez tablicy rejestracyjnej i co dalej
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    no wlasnie, jak to jest naprawde, znajomemu walneli jedna tablice, zglosil
    na policje, ale mowi ze chce przerejestrowac bo podobno sa problemy z
    policja, ktora juz te numery ma w bazie jako kradzione

    prawda li to czy jedynie urban legend

  • 2. Data: 2007-02-21 13:34:47
    Temat: Re: kradziez tablicy rejestracyjnej i co dalej
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 21 Feb 2007 14:23:46 +0100, szerszen napisał(a):

    > no wlasnie, jak to jest naprawde, znajomemu walneli jedna tablice, zglosil
    > na policje, ale mowi ze chce przerejestrowac bo podobno sa problemy z
    > policja, ktora juz te numery ma w bazie jako kradzione

    Wystarczy wyrobić wtórnik w jednym z zakladow ktore sie tym zajmuja, WK w
    urzedzie gminy da odpowiedni papier.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2007-02-21 13:48:33
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Wystarczy wyrobić wtórnik w jednym z zakladow ktore sie tym zajmuja, WK
    > urzedzie gminy da odpowiedni papier.

    no ok, tylko mi chodzi o pozniejsza upierdliwosc policji czy to prawda czy
    nie

  • 4. Data: 2007-02-21 14:27:11
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 21 Feb 2007 14:48:33 +0100, szerszen napisał(a):

    > no ok, tylko mi chodzi o pozniejsza upierdliwosc policji czy to prawda czy
    > nie

    No jesli beda mieli w bazie ze dane numery zostaly skradzione to mozesz
    spodziewac sie wzmozonych kontroli... Ale jak wyrobisz tablice to udaj sie
    tam gdzie zglaszales i powiedz zeby wykreslili z bazy.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2007-02-21 14:33:50
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > tam gdzie zglaszales i powiedz zeby wykreslili z bazy.

    no to raczej nie bylo by najlepsze posuniecie, jesli wogole mozliwe ;)

  • 6. Data: 2007-02-21 14:35:06
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Wed, 21 Feb 2007 14:48:33 +0100, "szerszen" <s...@t...pl>
    wrote:

    >no ok, tylko mi chodzi o pozniejsza upierdliwosc policji czy to prawda czy
    >nie

    ja osobiscie bym w przypadku kradziezy jednak zmienil numery,
    powod jest prozaiczny: tablica byla potrzebna do zrobienia jakiegos
    przekretu (np. kradziez paliwa na stacji benzynowej) i pozniej trzeba
    bedzie udowadniac ze "to nie ja". niby jest pokwitowanie, ze tablice
    ukradziono, ale pozniej bedzie niepotrzebne ciaganie w celu ustalenia
    sprawcow takiej kradziezy

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 7. Data: 2007-02-21 14:36:37
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 21 Feb 2007 15:33:50 +0100, szerszen napisał(a):

    > no to raczej nie bylo by najlepsze posuniecie, jesli wogole mozliwe ;)

    A jakie jest dobre? Zglosic zle - bo beda kontrolowac i w ogole moga byc
    klopoty. Nie zglosic - jeszcze gorzej. Wiec? :> A przerejestrowanie niby
    zalatwia sprawe? No popatrz logicznie - zglaszasz kradziez tablic,
    zmieniasz nr rejestracyjne samochodu, w urzedzie nie oddajesz starych
    tablic bo Ci 'ukradli' - i tankujesz za darmo na kazdej stacji :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2007-02-21 14:47:32
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 21 Feb 2007 15:35:06 +0100, Cyb napisał(a):

> [...]
    > bedzie udowadniac ze "to nie ja". niby jest pokwitowanie, ze tablice
    > ukradziono, ale pozniej bedzie niepotrzebne ciaganie w celu ustalenia

    Jak zmienisz numery, to przekręt stanie sie tym badziej prawdopodobny.
    Zmienił numery, zrobił przekręt a swoje stare tablice wyrzucił do kanału...
    :))

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2007-02-21 17:33:37
    Od: "pord4u" <p...@g...com>

    > Wystarczy wyrobić wtórnik w jednym z zakladow ktore sie tym zajmuja, WK w
    > urzedzie gminy da odpowiedni papier.

    Witam

    W ktorym Wydziale Komunikacji sa takie praktyki, ze daja zezwolenie na wyrob
    tablicy petentowi ? Jaka jest podstawa prawna ?

    Poza tym, nowa tablice trzeba zalegalizowac. Czy daja tez kwitek, zeby
    petent sobie pojechal do PWPW S.A i odebral znaki legalizacyjne ?

    pord4u
    --- pomoc w zakresie rej. pojazdów
    i uprawnień do kierowania pojazdami ---