  • 1. Data: 2007-02-21 12:16:40
    Temat: jaka kara za naruszenie przepisow parku krajobrazowego
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

    witam,
    moze ktos sie orientuje jakie przepisy reguluja wys kary jaka mozna dostac
    za plywanie w zbiorniku nalezacym do parku krajobrazowego? Jaka to moze byc
    kwota, ew czy mozna sie jakos wykrecic, bo to nie jest szkodliwosc dla
    srodowiska itp.
    Mam na mysli kapiel a nie jakies polowy, plywanie lodziami itp, ale to chyba
    nie ma znaczenia czym sie plywa kiedy nie wolno;)
    bede wdzieczny za info w tej sprawie.
    --
    Pozdrawiam,
    Michał Trych

  • 2. Data: 2007-02-21 12:42:08
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 21 Feb 2007 13:16:40 +0100, Michał Trych napisał(a):

    > moze ktos sie orientuje jakie przepisy reguluja wys kary jaka mozna dostac
    > za plywanie w zbiorniku nalezacym do parku krajobrazowego?

    Np. kodeks wykroczeń:

    Art. 55. Kto kąpie się w miejscu, w którym jest to zabronione,
    podlega karze grzywny do 250 złotych albo karze nagany.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2007-02-21 16:39:26
    Od: Maciek Bogdański <m...@t...beztego.pl>

    Michał Trych pisze:
> [...]
    > kwota, ew czy mozna sie jakos wykrecic, bo to nie jest szkodliwosc dla

    Ale nie ma zakazu plywania w parkach krajobrazowych, i
    chyba nie moze byc wprowadzony przez dyrekcje. Chyba ze
    byl to rezerwat przyrody, lub park narodowy.

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 4. Data: 2007-02-21 18:15:51
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

    > Ale nie ma zakazu plywania w parkach krajobrazowych, i
    > chyba nie moze byc wprowadzony przez dyrekcje. Chyba ze byl to rezerwat
    > przyrody, lub park narodowy.

    Bardzo mozliwe, ale jaka kara moze byc jesli tak jest - jesli jest zakaz
    wprowadzony przez dyrekcje?
    pozdrawiam
    Michał Trych