  • 1. Data: 2007-02-21 12:09:16
    Temat: Zakłócanie ciszy nienocnej.
    Od: Stengah<b...@o...pl>

    Witam wszystkich!
    Jestem muzykiem. Gram na perkusji. Niestety mieszkam w bloku, dlatego też
    zdecydowałem się na kupno perkusji elektronicznej. Dla nie wtajemniczonych
    dodam, że typowe dźwięki bębnów i talerzy, czyli ten 'hałas' słyszany jest tylko
    przeze mnie poprzez słuchawki. Bębny, czyli w tym przypadku pady wykonane są z
    gumy i naciągu siateczkowego, którego prawie ni słychać. Dzwięki jakie
    wydobywają się podczas gry, to takie głuche uderzenia drewna o gumę i nie jest
    to głośne w ogóle. W porównaniu do bębnów akustycznych... nie ma porównania. Nie
    mniej jednak problem się zaczął, gdyś nie wiem kto, ale ktoś stuka mi cały czas
    w kaloryfer, gdy ja ćwiczę. Robię to za dnia, nigdy w nocy. Czy taka nadwrażliwa
    do bólu osoba ma prawo wezwać policję i czy policja może mnie za to ukarać?
    Powtarzam: gram w dzień, a hałas jest naprawdę znikomy.

    Dziękuję i pozdrawiam.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2007-02-21 12:20:46
    Temat: Re: Zakłócanie ciszy nienocnej.
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Stengah" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ukarać?
    > Powtarzam: gram w dzień, a hałas jest naprawdę znikomy.

    To wiesz co, Ty zadzwoń na policje że ktoś w kaloryfer stuka, bo to chyba
    nie jest normalne zajęcie
    i można to potaktować jako naruszenie regulaminu porzadku domowego czy cus
    takiego nie jestem pewnien bo nie mieszkam w bloku.

    PabloGt

  • 3. Data: 2007-02-21 12:43:12
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 21 Feb 2007 12:09:16 +0000 (UTC), Stengah napisał(a):

    > Czy taka nadwrażliwa do bólu osoba ma prawo wezwać policję
    > i czy policja może mnie za to ukarać?

    Tak, z art. 51 KW. Jeśli ktoś się uprze oczywiście.

    > Powtarzam: gram w dzień, a hałas jest naprawdę znikomy.

    Nie ma znaczenia.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2007-02-21 12:43:50
    Od: "mazda" <n...@n...pl>

    Użytkownik "PabloGT" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > To wiesz co, Ty zadzwoń na policje że ktoś w kaloryfer stuka,

    Dobre rozwiązanie.
    Ewentualnie podepnij na 15 minut perkusje pod dobre głośniki ;)

    Rada nieprawna, ale od muzyka : podejrzewam, że to sąsiad/ka miekszająca
    centralnie pod Tobą. Tupanie na pedał HH i centrali a także uderzenia
    przenoszone z pada na statyw a ze statywu na podłogę mogą być mocno
    słyszalne na suficie pietro nizej ;) Spróbuj ustawić gary na grubszym
    dywanie ewentualnie na 2-3 warstwach koca.

    ale i tak wolałbym podpiąc na 15 minut pod dobre nagłosnienie i zobaczyć co
    się będzie działo ;) ;) ;)

  • 5. Data: 2007-02-21 12:46:36
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "mazda" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > ale i tak wolałbym podpiąc na 15 minut pod dobre nagłosnienie i zobaczyć
    > co się będzie działo ;) ;) ;)

    jakie te muzykanty zlosliwe ;)

  • 6. Data: 2007-02-21 14:57:37
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 202007-02-21 13:43 +0200, Użytkownik mazda napisał :

    > ale i tak wolałbym podpiąc na 15 minut pod dobre nagłosnienie i zobaczyć co
    > się będzie działo ;) ;) ;)

    Hm. Moglabym zaprezentowac co sie dzialo u mnie. Skonczylo sie wygrana w
    sądzie. Moją:-)

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOICH PSACH/

  • 7. Data: 2007-02-21 15:18:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Stengah wrote:

> [...]
    > do bólu osoba ma prawo wezwać policję i czy policja może mnie za to ukarać?
    > Powtarzam: gram w dzień, a hałas jest naprawdę znikomy.

    IMHO Ty masz prawo wezwać policję - jakiś chuligan wali jak głupi w rury...

    A póki co weź pod uwagę to, co mazda pisze :) Może faktycznie się coś
    przenosi przez sufit.

  • 8. Data: 2007-02-22 16:22:41
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 21.02.2007 Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał/a:

    > IMHO Ty masz prawo wezwać policję - jakiś chuligan wali jak głupi w rury...
    >
    > A póki co weź pod uwagę to, co mazda pisze :) Może faktycznie się coś
    > przenosi przez sufit.

    A ja znalazłem coś takiego:

    #v+
    W anglosaskim systemie prawnym sędzia może skazać
    młodego człowieka nawet za zbyt głośne słuchanie muzyki na ulicy. Tak
    stało się niedawno w Stanach Zjednoczonych, gdzie młodego miłośnika
    techno skazano na przymusowe słuchanie symfonii Beethovena.
    #v-

    Jak to jest, że tam można w sądzie walczyć z chamstwem - a u nas nie? Na
    czym polega ta odmnienność ichniego systemu prawnego, że to tam jest
    możliwe - a u nas "wolnoć Tomku w swoim domku"?

    Może ktoś wie?
    --
    UPR - "Unia Polaków Rozumnych"

  • 9. Data: 2007-02-22 19:03:19
    Od: Stengah<b...@o...pl>

> [...]
    > czym polega ta odmnienność ichniego systemu prawnego, że to tam jest
    > możliwe - a u nas "wolnoć Tomku w swoim domku"?

    Jeśłi chamstwem nazywasz rozwijanie swojej pasji, to ja serdecznie gratuluję.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 10. Data: 2007-02-22 19:45:03
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 22.02.2007 Stengah <b...@o...pl> napisał/a:

    > Jeśłi chamstwem nazywasz rozwijanie swojej pasji, to ja serdecznie gratuluję.

    Swoją pasję rozwijaj nie przeszkadzając sąsiadom - i nie ubieraj chamstwa
    w "okrągłe słówka". :] Ten miłośnik techno "skazany na klasykę" też
    pewnie coś bredził o rozwijaniu zainteresowań.

    A poza tym, to ja nie o to pytałem...
    --
    UPR - "Unia Polaków Rozumnych"