  • 1. Data: 2004-02-24 10:20:58
    Temat: koszty- wyposażenie biura
    Od: "KZ" <K...@g...net>

    czy jest jakiś konkretny wykaz jakie elementy wyposażenia można zaliczyć jako
    wyposażenie biura? chcę do biura kupić coś w rodzaju sofy, co na fakturze (nie
    wiedzieć czemu) widnieje jako 'leżanka'. Czy mogę to wrzucić w koszty jako
    mebel do biura?

  • 2. Data: 2004-02-24 13:48:44
    Temat: Re: koszty- wyposażenie biura
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KZ" <K...@g...net> napisał w wiadomości
> [...]
    (nie
    > wiedzieć czemu) widnieje jako 'leżanka'. Czy mogę to wrzucić w koszty jako

    Onegdaj na jednym z uniwersytetów kwestor nie chciał zgodzić się na zakup
    wersalki. Pracownicy kupili to coś i nazwali podkładka kopulacyjna.
    Przeszło.
    I na poważnie : jeśli udowodnisz, że "leżanka" generuje przychód - nie ma
    przeciwwskazań
    AR

  • 3. Data: 2004-02-25 07:44:48
    Od: "KZ" <K...@g...net>

> [...]
    > Przeszło.
    > I na poważnie : jeśli udowodnisz, że "leżanka" generuje przychód - nie ma

    ok. a jak i kiedy to się udowadnia? czy przy księgowaniu jakieś oswiadczenie
    podpina się do faktury, czy dopiero w razie, tfu, kontroli skarbowej? Co
    dokładniej oznacza 'generowanie' przychodu? Trudno przeciez powiedzieć że
    czajnik generuje przychód, ale jest przydatny przy podejmowaniu gości w
    firmie...