  • 1. Data: 2004-02-24 10:12:34
    Temat: wspolpraca
    Od: "Karolka" <k...@w...pl>

  • 2. Data: 2004-02-24 11:08:20
    Temat: Re: wspolpraca
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

  • 3. Data: 2004-02-24 11:37:05
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    WOJSAL

  • 4. Data: 2004-02-24 23:02:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Karolka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c1f87o$20r$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Szukam radcy prawnego do wspolpracy

    To już czwarty raz. Dziewczyno!

    Ci, co zaglądają tu czasami, raczej Cię nie interesują, bo skoro sami
    szukają naszej pomocy, to pewnie radcami prawnymi nie są. Stali bywalcy
    już czwarty raz (co najmniej, bo nie chce mi się liczyć dokładnie) czytają
    Twoją prośbę i skoro dotąd nie zdecydowali się zareagować, to nie
    spodziewam się, by to zrobili teraz. Pomijając fakt, że to co robisz jest
    nieetyczne, że stanowi wykroczenie (z wyjątkiem niniejszego postu, bo w
    tej formie załóżmy może on nie podpadać pod ustawę) raczej niegodne
    prawnika, za którego się podajesz, to przede wszystkim nie ma to
    najmniejszego sensu. Napisz tak z raz w kwartale, to zacznie mieć sens.
    Może ktoś nowy tu dojdzie? A tak, to tylko denerwujesz ludzi.