  • 1. Data: 2004-02-24 09:34:17
    Temat: Jak zaskarzyc prokurature?
    Od: "NadSZYSZKOwnik" <{wytnij}westa@poczta.fm>

    Moja dziewczyna zostala napadnięta w autobusie. Podbieglo do niej dwoch
    facetow, wyrwali jej plecak, wyskoczyli na przystanku i rozbiegli się w
    roznych kierunkach. Dziewczyna nie zdretwiala ze strachu lecz wyskoczyla za
    nimi i zaczela biec za tym, który uciekal z plecakiem, glosno krzyczac.
    Uslyszal to czlowiek na pobliskim parkingu i dogonil zlodzieja (mocno się przy
    tym raniac w noge), obezwladnil i natychmiast zadzwonili na policje.
    Policjanci przyjechali i podobno nawet się ucieszyli bo znali już dobrze tego
    zlodzieja ale nie było nigdy podstaw żeby go zamknac. Mowili ze teraz już się
    nie wywinie. Na posterunku spisano zeznania dziewczyny i czlowieka, który jej
    pomogl oraz wyceniono plecak z zawartoscia (telefon, dokumenty, karty itd.) na
    1200zl. Sprawa zostala nastepnie przekazana do prokuratury. Dzis dziewczyna
    dostala pismo z prokuratury ze postepowanie zostalo umorzone! No zesz k... ich
    mac! Wydawaloby się ze sprawa jest czysta i przestepca nie ma szans się
    wywinac. Tymczasem zostal uniewinnony gdyz podobno zeznal (nie widzialem
    jeszcze pisma) ze był tylko swiadkiem w zajsciu! Skandal! Jak ma zwyciezyc
    sprawiedliwosc? Chyba trzeba od razu zastrzelic. Nie zamierzam tego tak
    zostawic. To mogl być akt korupcji bo już sam nie wiem jak to wytlumaczyc. Dla
    mnie prokurator jest teraz takim samym przestepca jak ten zlodziej!

    Proszę o pomoc co zrobic dalej. Do kogo pisac skarge na dzialanie prokuratury?
    Będziemy ich pietnowac chocby do samego Pana Boga trzeba było pisac.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-02-24 10:00:13
    Temat: Re: Jak zaskarzyc prokurature?
    Od: "grupy" <c...@g...pl>

    Użytkownik "NadSZYSZKOwnik" <{wytnij}westa@poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    prokuratury?
    > Będziemy ich pietnowac chocby do samego Pana Boga trzeba było pisac.

    na decyzji prokuratury masz pouczenie, ale moim zdaniem powienien zlozyc w
    terminie 7 dni odwolanie do prokuratury okregowej za posrednictwem rejonowej
    nie podawaj sie
    pzdr

  • 3. Data: 2004-02-24 10:07:31
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "NadSZYSZKOwnik" <{wytnij}westa@poczta.fm> napisał:

    > Będziemy ich pietnowac chocby do samego Pana Boga trzeba było pisac.

    jestesmy z Toba. naciskaj! nikt nie zrozumie co o co tym prokuratorom
    chodzi :-(

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 4. Data: 2004-02-24 10:18:21
    Od: "R De" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    prokuratury?
    > Będziemy ich pietnowac chocby do samego Pana Boga trzeba było pisac.

    Tak trzymaj.

  • 5. Data: 2004-02-24 13:03:56
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Dla
    mnie prokurator jest teraz takim samym przestepca jak ten zlodziej!

    Niestety zwykle tak jest, choć oglądając spektakl na scenie zwanej salą
    sądową odnosi się inne wrażenie. ale to tylko spektakl, Twoje podejrzenia są
    słuszne.

  • 6. Data: 2004-02-24 14:20:07
    Od: "Elvgreen" <s...@g...pl>

> [...]
    prokuratury?
    > Będziemy ich pietnowac chocby do samego Pana Boga trzeba było pisac.

    Miałem taki oto przypadek u siebie w piwnicy - wchodzę do piwnicy a tu dwóch
    żuli wyciąga z mojej piwnicy po kartonie piwa. Wyrwali skobel od drzwi i
    weszli. Zaczela sie bijatyka, zaczęli uciekać jednego dorwałem (to tak
    wszystko w skrócie). Przyjechała policja, odciski itd. itp. trwało to od 22
    do 4 nad ranem.

    Zabór był na niecałe 200 zł więc sprawa błaha. Sądziłem, że będzie umorzenie
    lub coś w tym stylu. Poszedłem na rozprawę, a gościowie mówią, że oni tego
    nie ukradli bo im się nie udało wynieść tego z piwnicy bo ich zatrzymałem :)
    Więc się nie przyznają. Na co sędzia ich wyśmiał, bo było włamanie, piwo
    przed piwnicą itd. itp. I wyrok - rok w zawieszeniu na 4 lata! Zdziwiłem
    się, bo się nie spodziewałem takiego wyroku. Moim zdaniem wysoki.

    Więc się dziwię, że tak potraktowali ten przypadek. Kradzież z rozbojem,
    zabór mienia wartości 1200 zł...? Znany policji. W mordę! To ci moi
    piwniczni zlodzieje to byla pestka! Nie popuszczaj!

  • 7. Data: 2004-02-24 17:29:16
    Od: "Van Tommy" <tsleczka@[nospam]polbox.com>

    Użytkownik "NadSZYSZKOwnik" <{wytnij}westa@poczta.fm> napisał

    > Moja dziewczyna zostala napadnięta w autobusie. [...]

    Zaskarżyć, powiadasz... Czemu nie, można, odpowiedzi w postach wyżej.
    Jednak z tego, co obserwuję na co dzień, to najlepszym środkiem zaskarżenia
    (choć i on nie zawsze wystarcza) jest artykuł w większej gazecie...
    Pozdrawiam (smutno),
    T.Ś.

  • 8. Data: 2004-02-24 21:22:08
    Temat: Odp: Jak zaskarzyc prokurature?
    Od: "Piotr" <w...@p...onet.pl>

    > Proszę o pomoc co zrobic dalej. Do kogo pisac skarge na dzialanie
    prokuratury?
    > Będziemy ich pietnowac chocby do samego Pana Boga trzeba było pisac.

    Piszesz zażalenie, jeśli Prokurator Okręgowy się do niego nie przychyli,
    kieduje sprawę do Sądu i Sąd rozpatruje, czy umorzenie było zasadne. Jeśli
    uzna, że nie, uchyla postępowanie o umorzeniu i Prokurator musi podjąć
    wskazane przez Sąd czynności. Ale Sąd nie może nakazać mu wniesienia aktu
    oskarżenia (kpk), więc może ponownie umorzyć lub skierować akt oskarżenia.
    Jeśli prokurator ponownie umorzy, możesz wnieść prywatny akt oskarżenia
    (tzn. cały czas mam na myśli pokrzywdzonego, czyli dziewczynę), ale ten musi
    być sporządzony i podpisany przez adwokata.
    Na napisanie zażalenia masz 7 dni od otrzymania postanowienia o umorzeniu.
    Piotr

  • 9. Data: 2004-02-24 22:14:24
    Temat: Re: Jak zaskarzyc prokurature? - pytanie pomocnicze ?
    Od: "NoMad" <n...@n...pl>

    "NadSZYSZKOwnik" <{wytnij}westa@poczta.fm> wrote in message
> [...]

    Co do opisanej sytuacji - nie mam pytan.
    Ale pytanie w zwiazku z tym co ktos napisal (zeby naglosnic sprawe w
    mediach) mam takie:
    - czy mozna publikowac w internecie korespondencje z prokuratorem ?
    (np. skan protokolu zatrzymania sprawcy, odpowiedz od prokuratora)
    - jak to zrobic zeby nie narazic sie na przykre konsekwencje ?
    - czy mozna podawac dane tego prokuratora jako ze jest urz. panstwowy ?

    --
    Pozdrawiam,
    NoMad