  • 1. Data: 2005-10-22 13:37:49
    Temat: czy zostawianie paczek jest karalne?
    Od: "michu" <m...@p...onet.pl>

    Czy jakbym zostawił np na środku centrum handlowego kartonowe
    pudło i sobie poszedł to czy można było by mnie oskarżyć o
    fałszywy alarm bombowy?
    Pytanie ofkos teoretyczne, nie zamierzam tego praktykować :)
    michu

  • 2. Data: 2005-10-22 13:54:13
    Temat: Re: czy zostawianie paczek jest karalne?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "michu" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy jakbym zostawił np na środku centrum handlowego kartonowe pudło i
    > sobie poszedł to czy można było by mnie oskarżyć o fałszywy alarm bombowy?

    nie

    P.

    Ps. tak w ogole sie wladzom nieco w tylkach poprzewracalo, rozumiem jeszcze
    jezlei policjant ktory ma prawo nie znac
    sie za bardzo na prawie postawi zarzut spowodowania zagrozenia dla zycia i
    zdrowia takiej osobie, ale jezlei to prokuratura robi to moim zdaniem
    jest to blazenada wymiaru sprawiedliwosci. NIe zabardzo dostrzegaja roznice
    pomiedzy zgoszeniem alarmu bombowego w szpitalu,
    gdzie ewakuacja jest rzecziwsice zagrozeniem zycia w wielu przypadkach, a
    zgloszeniem alarmu w innych miejscach gdzie tak naprawde
    te zagrozenie moze byc spowodowane (jezlei alarm byl falszywy) tylko zle
    przerpowadzona akcja.

  • 3. Data: 2005-10-22 14:15:30
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    i odrazu na przód. Falszywy alarm to wykroczenie z art 66 kodeksu wykroczen.
    Tak sie wlasnie zastanawiam (bo w ostatnim przypadku nie bylo zagrozenia
    zycia),
    czy wyznaczenie nagrody w postaci 100 tys zl za informacje o czlowieku ktory
    poplenil wykroczenie
    nie podpada pod "niegospodarnosc" ?
    (nazwisk nie wymieniam z wiadomych przyczyn)

    P.

    --

    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 4. Data: 2005-10-22 14:58:57
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > nie podpada pod "niegospodarnosc" ?
    > (nazwisk nie wymieniam z wiadomych przyczyn)

    A tak przy okazji... czy jesli moj kolega z Niemiec, wezmie
    udzial w tej dyskusji i poda to nazwisko :D to chyba przeciez nic
    mu nie grozi, nie nadaje z Polski :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2005-10-22 19:47:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > fałszywy alarm bombowy?
    > Pytanie ofkos teoretyczne, nie zamierzam tego praktykować :)

    To zależy od tego, w jaki celu byś to zostawił. Zawsze w ostateczności
    można sprawcy zarzucić zaśmiecanie - też wykroczenie :-)

  • 6. Data: 2005-10-22 21:13:53
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:djdhi5$lde$1@inews.gazeta.pl...

    > (nazwisk nie wymieniam z wiadomych przyczyn)

    Z jakich przyczyn? Jest zapis na jakieś nazwiska?
    O ile wiem nie wolno publicznie wymieniać jedynie nazwiska Arnolda
    Buzdygana, ale przecież nie o niego ci chodzi?

  • 7. Data: 2005-10-22 22:44:35
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Alek napisał(a):

    > Z jakich przyczyn? Jest zapis na jakieś nazwiska?
    > O ile wiem nie wolno publicznie wymieniać jedynie nazwiska Arnolda
    > Buzdygana, ale przecież nie o niego ci chodzi?

    Już oczekujemy nekrologów ludzi z państwowej komisji wyborczej ?????

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 8. Data: 2005-10-23 08:26:55
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Przemek R... napisał(a):
> [...]
    > poplenil wykroczenie
    > nie podpada pod "niegospodarnosc" ?
    > (nazwisk nie wymieniam z wiadomych przyczyn)

    Ale chyba obojetnie czy to wykroczenie, czy przestepstwo, ale ten co
    falszywy alarm bombowy spowodowal bedzie musial pokryc jego koszty.

    Pewnie nie z "automatu", ale miasto (czy tam sluzby - nie wiem kto za
    taki alarm placi) wytoczy mu proces cywilny, wygra i gosc bedzie musial
    zaplacic za cala akcje.

    Mysle ze akcja mogla kosztowac wiecej niz 100tys (a mogla???), wiec
    potencjalnie to 100tys moze sie zwrocic.

  • 9. Data: 2005-10-23 09:24:26
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    wiadomości news:djea2v$dg3$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > O ile wiem nie wolno publicznie wymieniać jedynie nazwiska Arnolda
    > Buzdygana, ale przecież nie o niego ci chodzi?

    za zlamanie ciszy wyiorczej grozi kara do 1 miliona.

    P.

  • 10. Data: 2005-10-23 09:30:37
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

> [...]
    > zaplacic za cala akcje.
    >
    > Mysle ze akcja mogla kosztowac wiecej niz 100tys (a mogla???), wiec
    > potencjalnie to 100tys moze sie zwrocic.
    A co w takiej akcji może kosztować takie pieniądze. Dla mnie te ceny to pic na
    wodę. Kiedyś w Łodzi też była podobna akcja i cena też była z Księżyca. Co tam
    może kosztować. Policjanci na etacie. Co najwyżej jak któregoś nie ma w pracy to
    nadgodziny trzeba zapłacić. Tych nadgodzin z 5 i do odbioru z wiadomych
    względów. Trochę więcej benzyny. Ale nie za dużo bo jak przyjadą to samochody
    stoją. Benzyna po 4 zyle z ogonem. Jakby wywaliło ten pojemnik do przewożenia to
    byłyby jakieś straty. Ale nie wywaliło. I to wyceniają na 100 tysięcy. Znowu
    ktoś chce przytulić parę groszy. Ja bym się zastanowił czy przypadkiem za takie
    pieniądze to sami nie podkładają. Tomek