  • 1. Data: 2005-02-10 23:22:51
    Temat: Stluczka
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    Byla tak sytuacja - na prostej drodze kobita przede mna zahamowala
    gwaltowanie, z jakis sobie tylko znanych powodow. Ja sie troszke nie
    wyrobilem i ja lekko puknalem. Napisalismy, jak bylo - bez wskazania winy
    ( taki druczek z gazety ). Teraz ona poszla do ubezpieczyciela i on
    przyszlam kwitek o sciagniecie z mojego OC.
    Srednio sie czuje winny stytuacji i mam pytanie - czy warto sie klocic, czy
    tez zawsze jest winny ten z tylu ( w praktyce, kolizaja byla niewielka,
    jakies obrysowania u obu stron ) i nalezy dac sobie spokoj ....

    Prosba o rady.

    --
    Jacek

  • 2. Data: 2005-02-10 23:26:21
    Temat: Re: Stluczka
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Jacuo:
> [...]
    > czy tez zawsze jest winny ten z tylu ( w praktyce, kolizaja byla
    > niewielka, jakies obrysowania u obu stron ) i nalezy dac sobie spokoj ....

    Zapytaja Cie moze, czy ona gwaltownie hamowala, ale to nie ma nic do rzeczy.
    Nie zachowales nalezytej odleglosci, czy jak tam sie to nazywa. Twoja wina.
    Pozdr. Dulek

  • 3. Data: 2005-02-11 06:36:55
    Od: Łukasz Stuglik <u...@p...onet.pl>

    Jacuo napisał(a):

    > Srednio sie czuje winny stytuacji i mam pytanie - czy warto sie klocic, czy
    > tez zawsze jest winny ten z tylu ( w praktyce, kolizaja byla niewielka,
    > jakies obrysowania u obu stron ) i nalezy dac sobie spokoj ....

    niestety w 99% przypadkow wine ponosi kierowca jadacy z tylu... nawet
    gdybys udowodnil teoretycznie kobiecie, ze nie miala z tylu swiatel
    stopu to i tak mialbys problemy przed sadem... :(

    pozdr. ukasz

  • 4. Data: 2005-02-11 07:23:41
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jacuo" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Srednio sie czuje winny stytuacji i mam pytanie - czy warto sie klocic,
    > czy tez zawsze jest winny ten z tylu ( w praktyce, kolizaja byla
    > niewielka, jakies obrysowania u obu stron ) i nalezy dac sobie spokoj ....

    skoro kolizja byla niewielka, trzeba bylo probowac ukladac sie finansowo,
    "na lakiernika" a nie podpisywac oswiadczenie :)
    skoro waliles z tylu, to twoja wina, oni nie wnikaja tak samo jak i policja
    nie wnika, bo im sie nie chce

    mialem kiedys sytuacje, ze jadac prawym wolnym pasem i dojezdzajac pod
    swiatla ktore zmienily sie na zielone, jakis palant ruszajac spod nich,
    wjechal na moj pas bo mu sie spieszylo, oczywiscie dupniecie, policja itd,
    okazalo sie ze to moja wina, bo wg nich ustawienie samochodow wskazywalo na
    to, ze on na tym pasie byl juz dluzsza chwile i moglem wychamowac

  • 5. Data: 2005-02-11 08:35:18
    Temat: [ot]Re: Stluczka
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    *szerszen* w te oto słowa się odzywa:

> [...]
    > okazalo sie ze to moja wina, bo wg nich ustawienie samochodow wskazywalo na
    > to, ze on na tym pasie byl juz dluzsza chwile i moglem wychamowac

    A linia ciągła, którą tamten koleś przejechał? Policja nie czepiła się tego?

  • 6. Data: 2005-02-11 08:46:44
    Od: "Kokosz" <q...@p...onet.pl>

> [...]
    > tez zawsze jest winny ten z tylu ( w praktyce, kolizaja byla niewielka,
    > jakies obrysowania u obu stron ) i nalezy dac sobie spokoj ....

    a niedawno w "Drogówce" był identyczna sytuacja - byli świadkowie i mandacik
    dostał kierowca pierwszego (uderzonego w tył) pojazdu

  • 7. Data: 2005-02-11 08:50:16
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

> [...]
    > itd, okazalo sie ze to moja wina, bo wg nich ustawienie samochodow
    > wskazywalo na to, ze on na tym pasie byl juz dluzsza chwile i moglem

    tak sie zastanawiam... spotkała mnie następująca sytuacja
    na skrzyżowaniu było ciasno zatem nie wjeżdżałem [skręt w lewo] by nie
    blokować przelotu ulicy [nie było miejsca] stal za mną gościu jakąś
    ospojlerowaną wektrą i sie pieklił migał światłami trąbił... widocznie
    uważał za stosowane wjazd na skrzyżowanie mimo braku miejsca. zrobiło się
    miejsce .. pojechaliśmy za skrzyżowaniem gościu mnie wyprzedził wjeżdżając
    tuż przed maską i dął po hamulcach.. mało brakowało bym go walnął z tyłu....
    i teraz pytanko... czy gdybym jednak wjechał mu w tyłek .. to i tak była by
    to moja wina? czy jest jakakolwiek szansa na to by to gościa ukarać za takie
    cwaniakowanie na drodze?

    Piotr Żebrowski
    http://www.otwarte.com.pl

  • 8. Data: 2005-02-11 09:43:19
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Jacuo wrote:

> [...]
    > czy tez zawsze jest winny ten z tylu ( w praktyce, kolizaja byla
    > niewielka, jakies obrysowania u obu stron ) i nalezy dac sobie spokoj ....

    Nie zawracaj SOBIE tym glowy..
    Jestes praktycznie bez szans..

    Znam ten bol...
    Ale nic nie poradzisz..
    Ona zachamowala a ty nie..

    Boguslaw

  • 9. Data: 2005-02-11 12:02:45
    Temat: Re: [ot]Re: Stluczka
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Pajączek" <c...@b...cy> napisał w wiadomości

    > A linia ciągła, którą tamten koleś przejechał? Policja nie czepiła się
    > tego?

    zrobil to chyba jeszcze przed linia, teraz nie pamietam bo to juz ponad 3
    lata temu bylo

  • 10. Data: 2005-02-11 12:04:14
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > i teraz pytanko... czy gdybym jednak wjechał mu w tyłek .. to i tak była
    > by to moja wina? czy jest jakakolwiek szansa na to by to gościa ukarać za
    > takie cwaniakowanie na drodze?

    jesli mialbys swiadka na takie zachowanie to jego wina, jesli policja by
    tobie dala wiare to tez, jakby to widziala to juz wogole jest ugotowany ;)

    wszystko kwestia dowodow