  • 1. Data: 2005-02-10 23:04:09
    Temat: jeden z prawników
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Ten sławny inaczej prawnik podobno chciał przehandlować ruskim paliwa i
    energetykę i pracował z ruskim szpiegiem.

    http://www.joemonster.org/mg/displayimage.php?album=
    lastup&cat=-12&pos=3

    Ilu takich 'polskich prawników' siedzi tam przy komputerach po drugiej
    stronie oprócz Falkensteina, Lawy, Osieckiego-Drzewieckiego itp.

  • 2. Data: 2005-02-11 07:05:28
    Temat: Re: jeden z prawników
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 11 Feb 2005 00:04:09 +0100, Grzegorz P. Kruk, Ph.D. napisał(a):
> [...]

    > Ilu takich 'polskich prawników' siedzi tam przy komputerach po drugiej
    > stronie oprócz Falkensteina, Lawy, Osieckiego-Drzewieckiego itp.

    Akurat z racji zmiany serwera miałem wątpliwą przyjemność zobaczyć to co
    piszesz... Bądź łaskaw przyjąć do wiadomości że Osiecki i Drzewiecki to dwa
    różne nazwiska :>

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 3. Data: 2005-02-11 10:01:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Osiecki wrote:
    > Dnia Fri, 11 Feb 2005 00:04:09 +0100, Grzegorz P. Kruk, Ph.D. napisał(a):

    [ciach]

    > Akurat z racji zmiany serwera miałem wątpliwą przyjemność zobaczyć to co
    > piszesz... Bądź łaskaw przyjąć do wiadomości że Osiecki i Drzewiecki to dwa
    > różne nazwiska :>

    Nie karm trolla.

  • 4. Data: 2005-02-11 10:06:41
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>