  • 11. Data: 2003-01-16 16:55:28
    Temat: Re: koszty notariusza
    Od: "qba" <q...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:01da01c2bd54$c161cd70$a740200a@zm...

> [...]

    Jest możliwość - zwlnienie od kosztów przez Sąd

  • 12. Data: 2003-01-16 18:10:52
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "qba" <q...@p...onet.pl> dnia 16 sty 2003 napisał(a):

    > Jest możliwość - zwlnienie od kosztów przez Sąd

    A coś więcej?

    --
    w...@s...pl
    tHe sTaGe diVInG cLUb

  • 13. Data: 2003-01-16 19:41:03
    Od: kulka <k...@N...net>

    s...@d...pl (Marcin Surowiec) napisał w wiadomości

    > i rozumiem, że umowa już została podpisana

    Zgadza się.

    > chyba, że chcesz zadać sobie tyle wysiłku, żeby znaleźć notariusza,
    > który policzy sobie niższe koszty.

    No własnie koszty podane w pytaniu Wozika, są minimalne jakie udało nam
    się z notariuszy wycisnąć.
    Z tym, ze o ile rozumiem róznice w taksie notarialnej, to nie rozumiem
    dlaczego podawane przez nich opłaty sądowe się różnią.

    I stad pytanie czy jeszcze da sie coś uszczknąć, a jeżeli tak to w
    "którym miejscu" i jak to zrobić.

    Kolega qba napisał o możliwości zwolnienia z opłat sądowych.
    Faktycznie jest taka możliwość? Szczerze mówiąc nie spotkałam się z tym
    jeszcze.

    Pozdrowienia
    --

    k...@N...net /UIN# 25806068 gg# 66466/
    Jeżeli chcesz do mnie napisać, wstaw szkola zamiast NOSPAM.

  • 14. Data: 2003-01-17 10:13:53
    Od: "qba22" <q...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kulka" <k...@N...net> napisał w wiadomości
    .
> [...]
    > --
    >
    > k...@N...net /UIN# 25806068 gg# 66466/
    > Jeżeli chcesz do mnie napisać, wstaw szkola zamiast
    Wniosek do Sądu Rejonowego właściwości ogólnej wydziału nieprocesowego -
    podstawa prawna - ustawa o natariacie bodajże art. 6