  • 1. Data: 2003-01-16 09:24:46
    Temat: Urlop wychowawczy a likwidacja zakładu pracy
    Od: "Ewelina Mendroch" <e...@i...pl>

    Witam Wszystkich.
    Mam pytanie - co powinnam zrobic w sytuacji, kiedy jestem juz od prawie roku
    na urlopie wychowawczym i niedawno dowiedzialam sie, ze moj pracodawca
    zamknal firme i zniknal. Ksiegowa, ktora wypisywala moje dokumenty do urlopu
    wychowawczego, twierdzi, ze nie jest juz jego ksiegowa i nie jest
    upowazniona do wystawienia mi swiadectwa pracy. Nie wiem co mam zrobic by
    otrzymac swiadectwo pracy.

    Prosze o pomoc osob, ktore wiedza jak rozwiazac moj problem.
    Dziekuje. Ewelina.