  • 41. Data: 2006-04-15 20:31:13
    Temat: Re: koszty badania do pracy przed podpisaniem umowy???
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *astoja* wypowiedziała te
    słowa:

    > Tak ale zatrudnienie pracownika ktory ma wszelkie badania wydane np.
    > rok temu nadal wazne - nie jest niezgodne z prawem.

    Nie jest niezgodne, aczkolwiek tamte badania nie mają zastosowania wobec
    nowego pracodawcy. Pracownik musi mieć nowe badania u nowego
    pracodawcy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| listel: moj_nick (at) post (dot) pl |||

  • 42. Data: 2006-04-15 21:02:00
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e1r5jv$elm$1@atlantis.news.tpi.pl>
    astoja <a...@n...pl> pisze:

    > Tak ale zatrudnienie pracownika ktory ma wszelkie badania wydane np.
    > rok temu nadal wazne - nie jest niezgodne z prawem.

    Pracownik przychodzący do firmy powinien mieć przeprowadzone badania
    wstępne. Niezależnie od tego kiedy wykonywał ostatnie i jaką mają ważność.
    Nie przeskoczysz tego choćbyś nie wiem jak się upierała :)

    > Ludzie skladaja cv maja tam napisane:
    > mam takie a takie kwalifikacje...
    > mam zaswiad. od lekarza med. pracy nadal wazne (za ktore zaplacil inny
    > pracodawca) mam to i tamto...

    To są fakty, a KP mówi coś innego - czy się tego chce czy nie.

    > Niedlugo pracodawcy zaplaca za cala edukacje pracownika, od
    > przedszkola zaczynajac.

    Nie widzę analogii do tego, o czym piszemy.

    > Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia

    A nie powinien.

    > polecam jako dobra rozrywke zatrudnic sobie kilku pracownikow i
    > rygorystycznie stosowac przepisy prawa.

    Mnie akurat nie musisz nic polecać, bo mam to na co dzień.

    --
    Nixe