  • 1. Data: 2007-05-22 13:42:31
    Temat: kosmetyki
    Od: "Payk" <p...@w...pl>

    Witam

    Szukam informacji na temat regulacji prawnych związanych z kosmetykami.

    Czy możecie odesłać mnie do jakiejś ustawy?
    Konkretnie potrzebuję informacji o:
    - reklama kosmetyków kontekst prawny (jakie informacje trzeba przekazać etc
    etc)
    - wymogi odnośnie opakowania
    - rozprowadzanie

    Pozdrawiam serdecznie i z gróry dziekuję za pomoc

    Payk

  • 2. Data: 2007-05-22 13:43:09
    Temat: Re: kosmetyki
    Od: "rympal" <r...@a...se>

    Użytkownik "Payk" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - wymogi odnośnie opakowania
    > - rozprowadzanie
    >
    > Pozdrawiam serdecznie i z gróry dziekuję za pomoc

    za taaaaakie informacje to sie gruuuuuubo placi.
    tutaj nie uzyskasz tych informacji....

    rym

  • 3. Data: 2007-05-22 14:29:01
    Od: "Payk" <p...@w...pl>

    > Użytkownik "Payk" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > za taaaaakie informacje to sie gruuuuuubo placi.
    > tutaj nie uzyskasz tych informacji....
    >
    > rym

    ok więc proszę o jakieś bardziej "ogólne" odesłanie
    sam przeszukam bazę
    czy wystarczy mi sejm.gov.pl i akty zawarte na student lesx.pl

    pozdrawiam
    Payk