  • 1. Data: 2007-05-22 10:42:47
    Temat: Umowa sprzedaży - allegro
    Od: Jacek Wojnarowski <j...@g...com>

    Witam,
    Sprzedawałem na aukcjach serwis www. Wygrał aukcję sprzedający, z
    którym nie miałem kontaktu. Wystąpiłem do allegro o zwrot prowizji.
    Koleś w międzyczasie się odezwał, podpisałem umowę i w dwóch kopiach
    posłałem do niego. Dziś dostałem powiadomienie, że allegro naliczyło
    mi zwrot prowizji, czyli transakcji nie było.
    Czy w takim fakcie muszę sprzedawać produkt kupującemu? Nie uśmiecha
    im się to za bardzo.
    Ponadto jeszcze pozostaje ta nieszczęsna umowa, którą wysłałem bez
    potwierdzenia ;( Jak to wygląda prawnie? Czy mogę wycofać się z
    transakcji? I jak unieważnić taką umowę zdalnie?
    Jacek

  • 2. Data: 2007-05-22 11:25:24
    Temat: Re: Umowa sprzedaży - allegro
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia 22 May 2007 03:42:47 -0700, Jacek Wojnarowski napisał(a):

    > Sprzedawałem na aukcjach serwis www. Wygrał aukcję sprzedający

    To zajebista aukcja - sam se sprzedał i sam se kupił.
    Idż sobie pobiegać.

    --
    Herald

    "Nigdy nie mów nigdy"

  • 3. Data: 2007-05-22 12:00:29
    Od: Jacek Wojnarowski <j...@g...com>

    > To zajebista aukcja - sam se sprzedał i sam se kupił.
    > Idż sobie pobiegać.

    rewelacyjny poziom wypowiedzi - gratuluje...

  • 4. Data: 2007-05-22 12:02:04
    Od: Jacek Wojnarowski <j...@g...com>

    poprawiam literówkę - aukcję oczywiście wygrał kupujący!

  • 5. Data: 2007-05-22 12:41:53
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia 22 May 2007 05:02:04 -0700, Jacek Wojnarowski napisał(a):

    > poprawiam literówkę - aukcję oczywiście wygrał kupujący!

    Następny babol ... ja tam nie widzę "literówki" tylko co najmniej
    jedenaście literówek (s p r z e d a j ą c y) :)))

    --
    Herald

    "Nigdy nie mów nigdy"

  • 6. Data: 2007-05-23 07:49:13
    Od: Jacek Wojnarowski <j...@g...com>

    > Następny babol ... ja tam nie widzę "literówki" tylko co najmniej
    > jedenaście literówek (s p r z e d a j ą c y) :)))

    nic, idę zrobić kawę bo to będzie ciężki dzień...

  • 7. Data: 2007-05-23 08:00:43
    Od: stern <s...@0...pl>

> [...]
    > posłałem do niego. Dziś dostałem powiadomienie, że allegro naliczyło
    > mi zwrot prowizji, czyli transakcji nie było.

    nie,
    oszukałeś allegro podając nieprawdziwe dane.
    --> 286 kk

    > Czy w takim fakcie muszę sprzedawać produkt kupującemu? Nie uśmiecha
    > im się to za bardzo.

    Już sprzedałeś produkt

    > Ponadto jeszcze pozostaje ta nieszczęsna umowa, którą wysłałem bez
    > potwierdzenia ;( Jak to wygląda prawnie? Czy mogę wycofać się z
    > transakcji? I jak unieważnić taką umowę zdalnie?

    Czy Ty jesteś poważny?

    Może podaj swój nick z allegro, zebym na przyszłość oszczędził sobie
    licytowania na Twoich aukcjach

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911