  • 1. Data: 2007-05-22 10:35:20
    Temat: Czy coś mi grozi ...
    Od: m...@o...pl

    za powieszenie na ogrodzeniu u osoby która jest mi winna
    pieniądze kartki z treścia:
    UWAGA! W tym domu mieszka osoba która nie oddaje pieniędzy

  • 2. Data: 2007-05-22 10:38:21
    Temat: Re: Czy coś mi grozi ...
    Od: "Samolnik" <j...@y...com>

    >UWAGA! W tym domu mieszka osoba która nie oddaje pieniędzy

    Ja bym dał w ryj
    Po prostu

  • 3. Data: 2007-05-22 10:39:20
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    m...@o...pl pisze:

    > za powieszenie na ogrodzeniu u osoby która jest mi winna
    > pieniądze kartki z treścia:
    > UWAGA! W tym domu mieszka osoba która nie oddaje pieniędzy

    Pomyśl, co ty byś zrobił jakby ktoś wywiesił taką kartkę na twoim domu i
    będziesz wiedział ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 4. Data: 2007-05-22 10:50:53
    Od: m...@o...pl

    > Pomyśl, co ty byś zrobił jakby ktoś wywiesił taką kartkę na twoim domu i
    > będziesz wiedział ...

    Ale mi chodzi o kroki prawne jakie taka osoba może
    ewentualnie w odwecie poczynić.
    Jakiś proces o ... ???

  • 5. Data: 2007-05-22 11:24:15
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 22 May 2007 12:39:20 +0200, Johnson napisał(a):

    > Pomyśl, co ty byś zrobił jakby ktoś wywiesił taką kartkę na twoim domu

    To nie adekwatny przykład - nie masz podstaw do twierdzenia że autor wątku
    jest komukolwiek winny pieniądze.

    --
    Herald

    "Nigdy nie mów nigdy"

  • 6. Data: 2007-05-22 11:32:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Herald pisze:

    > To nie adekwatny przykład -

    To nie jest żadne przykład, tylko nawoływanie to myślenia ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 7. Data: 2007-05-22 11:39:46
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia 22 May 2007 03:50:53 -0700, m...@o...pl napisał(a):

    > Ale mi chodzi o kroki prawne jakie taka osoba może
    > ewentualnie w odwecie poczynić.
    > Jakiś proces o ... ???

    Zniesławienie. Znajdzie kilku świadków którzy potwierdzą że im oddała
    pieniądze więc jest to nieprawdą ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 8. Data: 2007-05-22 11:45:39
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 22 May 2007 13:32:39 +0200, Johnson napisał(a):

    > To nie jest żadne przykład,

    "Co byś zrobił, jakby" - hmmm może do jakiegoś językoznawcy z pytaniem o
    budowę zdania się zwrócić ;))

    > tylko nawoływanie to myślenia ...

    "Pomyśl ...", "Postaraj sobie wyobrazić ....", "Zastanów się ...." itd.

    --
    Herald

    "Nigdy nie mów nigdy"

  • 9. Data: 2007-05-22 11:50:16
    Od: m...@o...pl

    > Zniesławienie. Znajdzie kilku świadków którzy potwierdzą że im oddała
    > pieniądze więc jest to nieprawdą ;-)

    A gdyby było napisane: "nie oddaje MI pieniędzy" ?

  • 10. Data: 2007-05-22 11:50:22
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 22 May 2007 13:39:46 +0200, Henry (k) napisał(a):

    > Zniesławienie. Znajdzie kilku świadków którzy potwierdzą że im oddała
    > pieniądze więc jest to nieprawdą ;-)

    Składanie fałszywych zeznań?
    Autor wątku "znajdzie" kilku "ważniejszych" świadków, osoby zaufania
    społecznego ;) - które z kolei potwierdzą że dług nie został oddany i
    świadkowie strony "dłużnika" składały fałszywe zeznania ... - może być taki
    scenariusz? ;)))

    --
    Herald

    "Nigdy nie mów nigdy"